Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:53 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

mÅ JEG GODT LIGGE VIDEOER UD PÅ MIN HJEMMESIDE

JEG HAR MANGE GODE FILM SOM JEG GODT VIL DELE MED VERDEN MÅ JEG GODT DET. FOR DER ER JO MANGE SOM GERNE VIL HAVDE PROB OG BERTA
Avatar billede prodic Mester
03. august 2002 - 20:53 #1
NEJ!
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 20:54 #2
Kan du ikke lige slappe af med de store bogstaver?
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:55 #3
NEJ FOR BRUGER MEGET STORE BRILLER SÅ JEG IKKE SE NOGET MED SMÅT
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
03. august 2002 - 20:55 #4
hej spasser stop dit spam

MC
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. august 2002 - 20:55 #5
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
03. august 2002 - 20:56 #6
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 20:56 #7
Du kunne jo sætte skriftstørrelsen op i IE. Det er både mere besværligt at læse, og generelt uhøfligt at skrive med store bogstaver..
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
03. august 2002 - 20:56 #8
for mig må du godt ;-)
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:58 #9
mANGE TAK. SÅ KAN I FINDE EMINEM INDE PÅ MIN HJEMMESIDE OM 5 MINUTER. hTTP//WWW.JUBII.DK
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 21:01 #10
wow, han er sq underholdende! I kan se et billede af sms30 på min hjemmeside: www.uglypeople.com ! Skrid din spasser!
Avatar billede initializing Nybegynder
03. august 2002 - 21:03 #11
Du er anmeldt!
Avatar billede initializing Nybegynder
03. august 2002 - 21:03 #12
Og bedes smutte fra Eksperten.dk hvis du ikke kan opføre dig som et normalt menneske.
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
03. august 2002 - 21:03 #13
hvorfor er i sure på ham...fred :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2002 - 21:04 #14
sms30> du her nu den store glæde at blive anmeldt at blive anmeldt for spam + useriøs opførsel + råberi.

Tillykke.
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 21:04 #15
flot sprog loonz  er du også ved at være træt af den lange ferie og glæder dig til at komme i 1 efter ferien ?
Avatar billede klodoven Nybegynder
03. august 2002 - 21:04 #16
Jeg fik mig da en billig grinern over ham!!! *LOL*

Men stop hellere dit spam!! :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 21:05 #17
useriøs opførelse kan man også anmelde for det ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2002 - 21:07 #18
mi8chael-k> det kan du lige tro man kan - men kan anmelde for alt muligt - det er bare ikke alt coadmin kan straffe en bruger for... ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
03. august 2002 - 21:08 #19
Michael: Ja :)
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 21:08 #20
Michael-K ? Hvad mener du med det?!
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 21:11 #21
loonz du kom bare med fede kommentare som min søster der keder sig i ferien og skal begynde i første  syntes er fede.
En af de grund mange syntes eksperten stinker en smule nogle gange :)
Så tænke du måske skulle begynde sammen med hende
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 21:14 #22
Michael-K> det er altså min skyld, at folk synes Exp.dk stinker, og ikke på grund af typer som sms30 ? Du får det til at lyde som om, at din søster er ældre end dig...
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 21:15 #23
loonz tag det ikke så tung :))  syntes bare din kommentar med spasser og billede af ham hørte hjemme i feks. første ;)
Avatar billede loonz Nybegynder
03. august 2002 - 21:19 #24
jeg tar det helt roligt. Jeg synes bare det er irriterende, når folk som sms30 lukker sådan noget afføring¹ ud.. Men du har nok ret.

¹(sprog rettet for at tilfredsstille de, der synes mit sprog minder om en 1.klasses)
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 21:23 #25
behøves ikke rette det for min skyld ville bare gøre dig opmærksom på det da jeg personligt ikke gider hører på det.
Men det jo altid nemt at svine folk når man er flere om det :(
Men endnu svære at se man har gjordt noget forkert :)
Avatar billede sms30 Nybegynder
16. august 2002 - 21:48 #26
Hej Nej hvor er i dumme går hjemme til jeres mor. sige til din mor jeg er dum. og hun vil sige det ved jeg godt min dreng/pige. kan du ikke finde en anden familie min dreng/pige så er du sød.

Hilsen
Mig

Ps: få jer et liv!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2002 - 21:49 #27
sms30> *rofl* Right back at you, KID!