Avatar billede superfyr Nybegynder
14. august 2002 - 17:08 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Warcraft 3 background !

Er der nogle der vil lave noget i denne her stil til mig?

www.war3pub.dk
Avatar billede sthen Nybegynder
14. august 2002 - 17:12 #1
"Siden kan ikke vises"
Avatar billede radiohead Nybegynder
14. august 2002 - 17:21 #2
ja
Avatar billede superfyr Nybegynder
14. august 2002 - 17:24 #3
Avatar billede wanger Nybegynder
14. august 2002 - 17:29 #4
ja da
Avatar billede wanger Nybegynder
14. august 2002 - 17:31 #5
størrelse???
Avatar billede superfyr Nybegynder
14. august 2002 - 17:55 #6
lige som på HPen
Avatar billede soelver Nybegynder
15. august 2002 - 11:42 #7
Skal der et logo på af en art? Og det er kun baggrunden, altså ikke nogen form for tekster eller kodning etc?
Avatar billede soelver Nybegynder
15. august 2002 - 12:19 #8
http://www.soelver.dk/eksperten/superfyr.htm

Der kan naturligvis rettes i det og evt. tilføjes et logo.
Avatar billede superfyr Nybegynder
15. august 2002 - 17:02 #9
jeg ville have disse links på !!

Home
News
Forum
Members
Contackt Us
Members Login
Downloade
Sponcers
Støt -=D=-
Avatar billede superfyr Nybegynder
15. august 2002 - 17:25 #10
nåååå ja og oppe i hjørnet må der godt stå Deleters

ps. vis du ahr en warcraft 3 skrivt til det oppe i hjørnet så må nu godt bruge det !!
Avatar billede soelver Nybegynder
15. august 2002 - 18:08 #11
Du skrev at du ønskede en baggrund. Så hvis du bare vil have lavet teksten på, for derefter at lave imagemap ovenpå, er det ikke noget problem.

Hvis vi taler om at lave det som site(altså koden i html eller lignende), så er jeg ude. Beklager.
Avatar billede superfyr Nybegynder
16. august 2002 - 14:01 #12
det var det der var meningen at det skulle være tsom en HP !!
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
16. august 2002 - 14:04 #13
Så må du igang med at klippeklistre :o)
Avatar billede soelver Nybegynder
16. august 2002 - 17:36 #14
Well, sorry. Jeg kan ikke kode, og ville aldrig have budt på spørgsmålet, hvis det havde været en specificeret. Og ville nok heller ikke alligevel - design og kode til et helt site for 160 point. Hmmmm. Nej, det tror jeg ikke. Men held og lykke med at finde en der vil ;o)
Avatar billede superfyr Nybegynder
16. august 2002 - 18:39 #15
ok
Avatar billede superfyr Nybegynder
16. august 2002 - 18:42 #16
men vil du ikke lave et warcraft 3 billed om for mig ??

du kan bare finde et !!

det enste du skal er bare at lave det genemsigtig!!
Avatar billede soelver Nybegynder
16. august 2002 - 18:51 #17
Det kan ikke laves, så du kan lægge en fil ud på sitet, og den er gennemsigtig. Man laver det, så den ser ud som om den er gennemsigtig, ved at give den noget noget opacity i en eller anden grad, og lægger den oven på den baggrund man ønsker, hvorefter man gemmer det som et samlet billede.

Medmindre der er opfundet en ny metode.

Du bad i øvrigt om at få en baggrund der lignede den du henviste til. Jeg har lavet en i samme stil og opbygning, men kan naturligvis ikke bruge de samme billeder osv. Jeg er gået så tæt på som muligt, uden at lave en kopi. Og den ligger endda lige på grænsen. Og du kan ikke bruge det alligevel? Har jeg mistolket opgaven?

Hvordan skal dit billede se ud, hvad farve skal det ligge ovenpå og hvor stort skal det være? Jeg vil gerne hjælpe dig, men du må fortælle klart og tydeligt hvad det er du vil have. Ok?
Avatar billede superfyr Nybegynder
16. august 2002 - 23:17 #18
ok her er det billed jeg vil have lavet gennemsigit http://ftp.blizzard.com/pub/war3/wallpaper/Warcraft3-thrall-1024.zip
Avatar billede soelver Nybegynder
17. august 2002 - 12:56 #19
Ja, det er jo vældigt. Hvilken farve skal det ligge ovenpå? Jeg bad dig jo om at fortælle klart og tydeligt hvad du ville have.

Det kan IKKE laves gennemsigtigt og lægges ovenpå hvilken som helst baggrund. Eller taler vi om en fritlægning af figuren? Fortæl nu hvad du skal bruge, det er jo ikke en gættekonkurrence det her.
Avatar billede superfyr Nybegynder
17. august 2002 - 13:15 #20
det skal bare passe til en hvid bagrund
Avatar billede soelver Nybegynder
17. august 2002 - 13:20 #21
Er det en fritlægning? Altså, kun figuren oven på en hvid baggrund, eller skal det hele bare gøres gennemsigtig, og lægges på en hvid baggrund?
Avatar billede superfyr Nybegynder
17. august 2002 - 13:42 #22
det hele skal bare være gennemsigtig og lægges på en hvid baggrund?
Avatar billede superfyr Nybegynder
17. august 2002 - 13:42 #23
- ?
Avatar billede soelver Nybegynder
17. august 2002 - 14:02 #24
http://www.soelver.dk/eksperten/superfyr2.htm

Her er 3 versioner. På hhv. 20, 30 og 40% gennemsigtighed. De er tunge, så det tager tid at åbne dem.
Avatar billede superfyr Nybegynder
17. august 2002 - 19:18 #25
jeg er en n 0 0 b til adobe photoshop så vil du ikke fortæle mig hvordan u har gjordt det genemsigtig=?
Avatar billede soelver Nybegynder
17. august 2002 - 20:56 #26
Du åbner filen. I dette tilfælde er den "låst". Dvs. at der er en hængelås markeret på layeret, og layeret kaldes background.

Du dobbeltklikker nu på layeret, og klikker ok til at den skal hedde layer 0.

Herefter laver du et nyt layer under layer 0. Ctrl+ new layer (på layerpaletten, nederst).

Det nye layer fylder du ved hjælp af malerbøtten med hvid.

Du har nu to layers. Det nederste er hvidt, det øverste er dit billede.

Klik nu på det layer hvor dit billede er på.

Øverst oppe i højre hjørne på layerpaletten, er der et felt der står opacity på. Når du trykker på det, kommer der en slider frem. Denne kan du rykke frem og tilbage, indtil du har den ønskede effekt.

Der er forskellige måder at gøre dette på, med genvejstaster og sådan, men dette var den måde jeg fandt var nemmest at forklare.

Når lige du er fortrolig med processen, tager det ingen tid at lave. God fornøjelse med det. Og er du i tvivl om noget, er du velkommen til at spørge. Så skal jeg svare, så godt jeg nu kan.
Avatar billede soelver Nybegynder
18. august 2002 - 23:01 #27
superfyr-> Hvad finder du ud af? Jeg har nu løst 3 forskellige opgaver i samme spørgsmål, og du har ikke accepteret?

Først ville du have en baggrund, der lignede den du henviste til. Det fik du.

Så ville du have et billede gjort gennemsigtig. Det fik du også.

Til sidst bad du om forklaring på, hvordan man gør et billede gennemsigtig, og det har du også fået en forklaring på.

Og takken er hvad? Ingen respons! Venter spændt på at høre din forklaring.
Avatar billede nion Nybegynder
19. august 2002 - 10:49 #28
superfyr.. giv for fanden nu de point..
Avatar billede superfyr Nybegynder
19. august 2002 - 20:02 #29
sorry har ikke være ved min comp. så meget i dag :( så her er dine point