15. august 2002 - 12:35Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Nogle der kender til problemer med XP og Flash
Nogle, der kender til at brugere af Windows XP har svært ved at se flash filer på nettet ??? ......og i al almindelighed på maskinen, selv om både Flash Player og Shockwave Player ER installeret ???
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Hvor er I dog nogle imbecile og useriøse fjolser. Jeg får en mail om at der er svar på et seriøst spørgsmål, som jeg og en kunde ligger og slås med. Bliver glad og tænker, jubii endelig een, der kan hjælpe, og så får vi bare sådan nogle åndssvage kommentarer fra en flok narrøve og teenagers !!!
Hvor er I dog nogle imbecile og useriøse fjolser. Jeg får en mail om at der er svar på et seriøst spørgsmål, som jeg og en kunde ligger og slås med. Bliver glad og tænker, jubii endelig een, der kan hjælpe, og så får vi bare sådan nogle åndssvage kommentarer fra en flok narrøve og teenagers !!!
Men kunne du ikke beskrive problemet lidt mere. Du skriver I har svært ved at se flash filer, betyder det at I ikke kan se flash film overhovedet eller hovrdan skal det forstås.
Venligst Jo
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.