Avatar billede crossport Nybegynder
16. august 2002 - 06:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ed der nogle problemer med Eksperten.dk ???

Hej ;)

De fleste gange jeg vil ind på denne site, kan min browser ikke komme i kontakt med jeres server - jeg får næsten altid denne meddelelse:

DNS Server Error - The site cannot be reached osv.

Op til flere gange, har jeg fået meddelelsen: NO URL.

Det sjove ved det hele er, at jeg sagtens kan gå til andre sites på nettet - uden problemer.

Hvad er der galt?
Er det hos mig, den er gal?
Hvordan afhjælper jeg problemet?

Respect
crossport
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 06:24 #1
Noget tålmodighed vil være en fordel. Eksperten har været nede nogle gange på det sidste, men det er bare at prøve igen senere, så er den jo kommet igen :-)
Avatar billede crossport Nybegynder
16. august 2002 - 06:33 #2
For en sikkerheds skyld, kommer min opsætning her:

Pentium III 500MHz PC
256MB SDram
1*20 + 1*30GB HDD
ADSL 512/512 Speed Touch Modem
IE6.0
WinXP Pro (EN)

Alt er opdateret via Microsoft Update.

Af utilities køre jeg:

Broadband Wizard
TweakXP
Customizer XP
WinXP's egen firewall (har Norton, men hved ikke hvordan jeg skal konfigurere den)

Det var vist det væsentligste ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 06:43 #3
Jamen det er Eksperten der er gået ned, eller en DNS omkring den, så man ikke kan snakke med den. Det er nu nok Eksperten der er ked af det engang imellem, men det ordner sig sikkert. Det er ikke din maskine der er noget i vejen med, for så skulle der også være noget ivejen med mine maskiner ;-)
Avatar billede crossport Nybegynder
16. august 2002 - 07:00 #4
oz1cbk>> Nu har jeg det meget bedre - Takker for hjælpen.

Liiige et spg til:

Da jeg er ny her, og gerne vil give dig dine point... - Hvordan giver jeg dig dem ???
Avatar billede disky Nybegynder
16. august 2002 - 07:01 #5
bortset fra linien/maskinen tit er nede, eller overbelastet, folk respekterer ikke gruppernde osv.

Så er det intet galt
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 07:06 #6
Det kan du kun når der er lagt et svar, og det er der ikke. Spar du dine point. Lav selv et svar og accepter det, så får du øvet dig :-) Jeg mangler ikke nogen sådan lige ;-))
Avatar billede crossport Nybegynder
16. august 2002 - 07:08 #7
OK, tak skal i have ;)
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. august 2002 - 07:18 #8
crossport... hjertlig velkommen til "eksperten"

for at lukke dette spørgsmål skal du gøre følgende:
sæt et flueben ud for svar..... skriv et eller andet... klik på udfør
derefter skal du klikke på det felt, der kommer frem hvor der står accepter....
/anita
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
16. august 2002 - 07:23 #9
Det er kan godt forstå disse Problmer, kender det fra mig Selv, fordi jeg kører 56K Modem, Og så om Aften tager det over 10 Minuter at komme ind, hVis jeg komemr ind, Nogle for jeg også 404 Fejl
Avatar billede crossport Nybegynder
16. august 2002 - 07:54 #10
vardepigen>> Det viste jeg ikke, tak for hjælpen ;)
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. august 2002 - 07:56 #11
selv tak..... vi er her for at hjælpe hinanden....
*SS*
Avatar billede summer Mester
16. august 2002 - 17:42 #12
vardepigen, flot du var opmæksom på at crossport er ny. Det er en tone på eksperten jeg er glad for ;-)
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. august 2002 - 17:49 #13
jeg kan stadig huske at jeg selv har været ny..... *SS*

og jeg er stadig glad for den hjælp vi kan give hinanden herinde....
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 19:54 #14
Det
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 19:55 #15
er simpelthen sådan det skal være.

Hmm, jeg har vist fået et tastatur jeg ikke kan styre ;-))