Avatar billede gretaj Nybegynder
17. august 2002 - 01:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se, om nye ram er fundet

Jeg har indsat 512MB ram, men jeg kan ikke se, om computeren har fundet dem. Hvor ser man det?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. august 2002 - 01:29 #1
kontrolpanel-system
Avatar billede proximus86 Nybegynder
17. august 2002 - 01:31 #2
tryk på windows tasten = den med flaget på, så start menuen kommer frem... hold den inde mens du trykker på "Pause/Break" tasten... ellers viser den det osse når du starter computeren op, så tælller den rammene ude i dos...
Avatar billede proximus86 Nybegynder
17. august 2002 - 01:36 #3
Ehh hvordan vil du ellers se dine ram ??? det er sån alle normale ser hvor mange ram man har i sin puter...!
Avatar billede proximus86 Nybegynder
17. august 2002 - 01:37 #4
højreklik på denne computer ! og tryk på egenskaber...! der kan du osse se hvor mange der er
Avatar billede gretaj Nybegynder
17. august 2002 - 01:38 #5
Tak for jeres råd, men det er altså ikke registreret. Hvordan får man den til at 'ta' imod rammene?
Kom lige ind igen begge to, for jeres svar skulle ikke ha' været afvist......I kan jo ikke gøre for at computeren ikke opfører sig ordentligt:-O))
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. august 2002 - 01:41 #6
Det skulle den gerne gøre automatisk. Har du trykket ramblokken helt i bund. Prøv eventuelt at tage den gamle blok ud, så du kun kører med den nye.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. august 2002 - 01:43 #7
Proximus->jeg laver lige et indlæg med 15 point til dig.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. august 2002 - 01:46 #8
Avatar billede casmila Nybegynder
17. august 2002 - 01:47 #9
Hvilke ram er de nye...og hvilke ram er de gamle?????
Avatar billede gretaj Nybegynder
17. august 2002 - 01:49 #10
Tak Sprutnik, jeg var liiiige lidt for hurtig på 'aftrækkeren'
....bare ærgerligt, at jeg ikke fik noget ud af det, men tak endnu engang til jer begge to, selv om jeg ikke anses for normal:-O))
Avatar billede gretaj Nybegynder
17. august 2002 - 01:54 #11
Casmila, jeg ved ikke rigtigt, hvad du mener med dit spørgsmål? De gamle ram er på 128MB, og de nye er på 512MB
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. august 2002 - 02:08 #12
Prøv at kigge i manualen til dit bundkort. Måske passer lige netop det mærke ikke til din pc, eller måske kan den ikke køre med så meget ram, hvis det er et ældre bundkort.
Avatar billede francke Nybegynder
17. august 2002 - 05:15 #13
Du kan også install. Sandra! Det viser meget om dit system!
http://www.sisoftware.co.uk/sandra