Avatar billede green1 Nybegynder
18. august 2002 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webcam Phillips ?

Hey !
Jeg har et PHILLIPS webcam (PCVC740K ToUcam PRO) :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574627899
...det er et godt webcam, men softwaren stinker !!!
...så jeg vil lige høre om der er nogen som kender til anden software til dette webcam, eller som kan bruges sammen med dette webcam ???
hvis JA, hvor kan man så få, købe eller DL det henne ?

PS. det SKAL være kompatibelt med dette webcam !

På forhånd tak for din hjælp !
Mvh
GREEN
Avatar billede francke Nybegynder
18. august 2002 - 21:05 #1
Avatar billede cpbang Nybegynder
18. august 2002 - 21:27 #2
Prøv phillips.com
Avatar billede green1 Nybegynder
18. august 2002 - 21:33 #3
Har du prøvet dette program ?
...jeg kan godt finde nogen, men vil gerne vide hvilke som optimale !
:o)
Avatar billede bullet! Nybegynder
19. august 2002 - 00:29 #4
Hey det er et cool webcam du har, jeg har 720'eren, jeg synes softwaren styre kanon!, har du opdateret til det sidste nye??? hvad er det du synes der stinker?????

Bullet
De fedeste wallpapers!> http://FreestyleGold.dk
Avatar billede tumben Novice
19. august 2002 - 01:04 #5
softwaren virker perfekt her PCVC740K ToUcam PRO på en 2000..hvad kører du ??
Avatar billede bullet! Nybegynder
19. august 2002 - 06:07 #6
ja den virker osse perfekt her, og jeg køre både Me og Xp
green1>> hvad er det du er utilfreds med??
Avatar billede green1 Nybegynder
19. august 2002 - 11:49 #7
Jeg kører XP og der er bla. prob. med lyden, den virker ikke !
+ man skal jo bruge 2 forskellige programmer, 1 til film og 1 til billeder ?
med feks. logitech kan man tage billeder og optage film med samme prog. !
.....det mest trælse er dog at lyden ikke virker !

mvh
GREEN