Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 19:40 Der er 11 kommentarer

ingen lyd over hjovedet

jeg har et ASUS A7V266-E via KT266A DDR motherboard hvor jeg bare bruger det ind byggede lydkort men der kommer ingen lyd
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2002 - 19:46 #1
har du sat højtalere til stikket bagpå og enabled onboard lyd i bios?
Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 19:52 #2
jeg ved ikke om der er on board lyd i bhios hvor den tjekker jeg???
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2002 - 20:00 #3
på mit Asus P4B-E sker det i menuen Chip configuration

Du kommer ind i bios ved at trykke på Delete lige når du hører et bip ved start af computeren
Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 20:12 #4
nope det hjalp ikke
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2002 - 20:17 #5
men nu er den enabled, hvad med højtaleren, har du sat dem i?
Avatar billede onki Nybegynder
22. august 2002 - 20:19 #6
Har du installeret det "drivere".
Se evt. efter i enhedshåndtering, om kortet fungere korekt. Driveren du skal bruge ligger sikkert på din motherboard-cdrom.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. august 2002 - 20:22 #7
ja, du skal bruge driveren der ligger på Bundkortets CD, ellers virker det ikke.
Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 20:28 #8
der var ikke nogle cd med men jeg kikker lige i enhedshontering
Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 20:31 #9
der er en der hedder pci mulitmedia audio dicice under ?tegnet

og i lyd, viodi og spil er der en der hedder mpu 401 kompitabel
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 20:35 #10
chatter => hvad med at lukke nogle af dine gamle spm du stadig har åbne?

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=chatter&option=22

henviser til http://www.eksperten.dk/regler.phtml $ 2.11

Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

undre mig over du kan have -15
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=chatter&option=24
Avatar billede chatter Nybegynder
22. august 2002 - 21:41 #11
alt lukket(på nær 2 jeg ikke har fået til fredstillende svar på)