Avatar billede sabrina* Nybegynder
26. august 2002 - 10:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

siden skal passe til alle skærmopløsninger :)

Jeg skal bruge et script så min scroller i widden ikke bliver aktiv lige meget hvor bred mit site er.
Måske noget hen af at jeg skal lave 2 eller 3 sites med hver sin widde?
Men jeg er ikke helt sikker på om det er i Javascript, tror det?????
Hvis i kender et script så jeg ikke laver mit site for bredt ville det jo være rart.
MVH
*Sabrina :)
Avatar billede cdc Novice
26. august 2002 - 10:47 #1
du kan bruge et script som viderestiller til dine forskellige sider men det er ikke optimalt. Det bedste er at lave siden så den selv tilpasser sig skærmen
Avatar billede cdc Novice
26. august 2002 - 10:48 #2
scrolleren kan også låses så den ikke scroller horisontalt, husker ikke lige hvordan
Avatar billede sabrina* Nybegynder
26. august 2002 - 10:51 #3
Ja det kunne jo være en mulighed :)
Avatar billede sabrina* Nybegynder
26. august 2002 - 10:52 #4
Så skal alle links m.m bare holde sig indenfor mindste vidden af siden.
Bare bg er lige så bred som vinduet.
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
26. august 2002 - 12:16 #5
Du kan indsætte dette i <head>
Det er CSS

<style TYPE="text/css">
body    {overflow-y: scroll; overflow-x: hidden}
</style>
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
26. august 2002 - 12:18 #6
scroll - hvis den SKAL scrolle
hidden - Hvis scrollbaren ikke skal vises
Auto - automatisk...
Avatar billede sabrina* Nybegynder
26. august 2002 - 12:21 #7
Uffelgaard>>>>> Helt perfekt også virker det også :)
Tak
Avatar billede sabrina* Nybegynder
26. august 2002 - 12:23 #8
Ups........................CSS så er jeg vist under den forkerte kategori
Smutter lige igen *G*