Avatar billede ahl Nybegynder
26. august 2002 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit voodoo 3 AGP kort passer ikke i mit QDi motherboard

Jeg synes det er er meget underligt...

Mit Voodoo 3 3000 AGP kort passer ikke i mit nye QDI Superb 4L motherboard. Det er som om det slot der sidder i motherboardet er omvendt af hvad voodoo kortet er..

Er der nogen der kan gove mig en logisk forklaring?

MVH. Anders
Avatar billede a1a1 Novice
26. august 2002 - 16:39 #1
du har vendt boardet forkert?

eller der kan være fejl på boardet (de har vendt porten forkert)
Avatar billede jonas-i Nybegynder
26. august 2002 - 21:12 #2
Sikker på at det ikke bare er en af de nye agp porte som er længere end de var førhen? og derfor ligner det at den ikke passer? Men hvis den ikke kan komme i ja så er der nok noget galt med bundkortet :) eller også er det et pci grafikkort du har ;D
Avatar billede ahl Nybegynder
26. august 2002 - 22:10 #3
det er nemlig ikke et pci kort. Det sad i AGP porten i mit gampe soyo bundkort. Og jeg er ret sikker på jeg ikke har vendt bundkortet forkert..
Avatar billede ahl Nybegynder
26. august 2002 - 22:11 #4
AGP porten ligner faktisk en PCI port, men bare lidt kortere...