Avatar billede skott Nybegynder
27. august 2002 - 14:09 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syntes i om design/opbygning/ide ?

Hej alle

Hvad syntes i om sitet ?

Alt kritik modtages gerne - også det mindre pæne.. *SS*
Avatar billede loonz Nybegynder
27. august 2002 - 14:10 #1
link?
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2002 - 14:10 #2
erhm... det er vel nok flot!?
Avatar billede skott Nybegynder
27. august 2002 - 14:11 #3
hehe...

shit... www.allcars.dk - gaab sidder vist og sover!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
27. august 2002 - 14:11 #4
venter...
Avatar billede alalalalala Nybegynder
27. august 2002 - 14:11 #5
MEGET kreativt
Avatar billede pilfinger Nybegynder
27. august 2002 - 14:13 #6
Det er en god sit du har lavet flot D og nem at overskue. flot med *****
:-)
Avatar billede loonz Nybegynder
27. august 2002 - 14:15 #7
IE6.0 1280*1024

jeg synes du skal centrere det hele. Kan ikke lide det tomrum ude til højre. og måske sætte farten ned på teksten med bilmærkerne. Ellers synes jeg siden er flot.

(personligt synes jeg absolut ikke, at en Honda Civic Type-R bør mænge sig sammen med BMW M3 Dodge Viper og Lamborghini Diablo, men det er jo en smagssag :))
Avatar billede cdc Novice
27. august 2002 - 14:16 #8
Fedt site......endelig en der kan lave andet end 4 kasser med farver i, godt gået !!!

/cdc
Avatar billede dmdisco Nybegynder
27. august 2002 - 14:16 #9
farverne har du brugt godt og jeg kan godt li dit logo det passer perfekt til siden, men bilnavnene på billedet kører for hurtigt forbi.
og så passer siden hvis man har fortrukne eller lign. ude

ok i IE 6.0
ok i NS 7.0
Avatar billede dmdisco Nybegynder
27. august 2002 - 14:17 #10
og så passer siden hvis man har fortrukne eller lign. ude men ikke hvis man ikke har, centrer siden
Avatar billede loonz Nybegynder
27. august 2002 - 14:18 #11
jeg synes også du bør skrive navnene på de biler du har wallpapers af, så man ved hvad man ser på. Eksempelvis Murcielago, Saleen S7, Lotus Elise, Ford GT40 osv....
Avatar billede asmodeus Nybegynder
27. august 2002 - 14:24 #12
Meget lækkert design - men hvad er egentlig meningen med siden ?

10@13

mvh/
Asmodeus
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
27. august 2002 - 14:26 #13
Enig med, at bilnavnene på forsiden er for hurtige

Ellers et fint gennemført design, slet ikke dårligt.

NB: Kan Chart-grimrianen ikke skjules eller gøre mindre :-)
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2002 - 14:32 #14
rigtig flot side - der er der liiidt for meget bevægelse i det øverste banner (det hvor bilnavnene kommer flyvende frem og tilbage) for mine øjne og så var det måske en idé at centrere siden da det er alt for meget tomt i højre side når man kører med høj opløsning. ved lav opløsning kan jeg dog frygte at billederne og fx loginboxene virker lidt meget store

så lidt rettelser her og der og den kan blive ret fed!
Avatar billede skott Nybegynder
27. august 2002 - 14:35 #15
asmodeus: Meningen er at lave et galleri af biler - brugeren kan oprette en profil med info og billeder og desuden rate hinanden... Vi håber da også på at der kommer gang i forumet, så man på den måde kan skabe kontakter til andre bilejere!!...
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
27. august 2002 - 14:38 #16
- synes forresten ikke siden skal centreres...
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. august 2002 - 14:42 #17
syntes også den er meget fed. Dejlige og behagelige farver.
Er enig med de andre at teskten går for hurtig, ville også være fedt men en anden effekt syntes jeg.  måske nogle streger der bevæger sig, eller hvad det nu kan være.
Gode billeder du har brugt, det eneste er måske dit logo, syntes det er meget fedt med dækket/fælgen  men den lille del man kan se af en bil eller hvad det er, er lidt for flat :)
Syntes også af forsiden er lidt tom. der mangler noget tekst. Måske dine nyheder kan du lave sådan at man kan læse lidt af den  og derefter trykke for at læse det hele. Debat indlæg kan måske også deles lidt op istedet for bare overskriften på forsiden.
Din login boks med navn og password kan måske laves lidt mindre syntes den tager meget plads.
Og så er der til sidst lige din chart.dk  den passer ikke ind den er grim og useriøs få den væk i en fart :)

/Michael Knudsen
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. august 2002 - 14:44 #18
syntes heller ikke at den skal centreres selv om jeg også kører en høj opløsning :)
Avatar billede cob Nybegynder
27. august 2002 - 18:07 #19
Jeg tror jeg ville ændre toppen af siden lidt - det ville nok virke bedre hvis flash animationen var integreret i din header - grafikken med dit logo... som det står nu virker det som om der der for meget grafik i toppen af siden... og så naturligvis ned med farten og evt. helt stop for bilnavnenes faren rundt efter et stykke tid. Ellers bliver det bare irriterende... Men eller en ganske flot siden...
Avatar billede zteiner Nybegynder
27. august 2002 - 20:23 #20
det ser sku da meget fedt ud...
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
27. august 2002 - 20:27 #21
jeg synes det er en fed side du har lavet. Er vild med det farvevalg du har brugt til logo/bg.
Dog er det lidt synd for de lækre billeder at du både har logo/grafik og så et billede igen nedenunder. Det er ligesom sukker på chokolade. De "spiser" hinanden.
Den hvide txt på forsiden er noget "uldent" måske du kunne finde en renere font. Og så holder jeg med michael-k: chart.dk er grimt og passer ikke ind på dit site. Den loader rimelig hurtig her :)
lotten
Avatar billede galaxy Nybegynder
28. august 2002 - 12:02 #22
Virkeligt flot design. Farvevalg og sammensætning er lige i øjet.
Eneste minus, jeg sådan lige umiddelbart kan se, er at jeg personligt ikke bryder mig om link-paneler, der scroller med op. Dem vil jeg helst have i en frame for sig selv, eller med noget DHTML eller noget så de ALTID er det samme sted. Men det er jo nok bare en smags sag.
Jeg vil sige et flot 10-tal, som godt kunne snige sig op på 11 med førnævnte ændring ;-)
KANON !!
Avatar billede galaxy Nybegynder
28. august 2002 - 12:06 #23
Nåh, ja. Glemte lige at give de andre ret i, at den SKAL centreres. Alt andet ville være meget synd for din fine side, som allerede ligger i mine foretrukne ;-)
Avatar billede in2designs Nybegynder
28. august 2002 - 23:15 #24
Hmm.. er blivet meget træt af de faver. alle brugte dem for 2 md siden.. men er gået ud af den grafiske mode verden. jeg har heller ikke lave mine faver om til dem der er der nu.
Avatar billede skott Nybegynder
29. august 2002 - 14:53 #25
Tak allesammen for svarene og rådene, jeg vil kigge på de ting som er nævnt og rette det jeg syntes skal rettes.
Avatar billede loonz Nybegynder
30. august 2002 - 01:02 #26
Tak for points :)
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
30. august 2002 - 09:24 #27
held og lykke med videre udviklingen!
takker for points :)