Avatar billede mm.dk Nybegynder
27. august 2002 - 17:38 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

baggrund

Hej
Er der ikke en der kan lave en bg som skal være lavet af forskellige firkanter i lyse grå farver ( lidt som topbannert http://rammsteinfanclub.freeweb.hu/pages/content/content.htm og så skal detter symbol indgå: http://marilynmanson.com/mm_splashro.gif ( uden kant og 10-20 grader mod højer)

/MM.dk - Marilyn-Manson.dk
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:43 #1
Stik mig de 60 point og en email adresse. så sender jeg et forslag til dig...
Avatar billede mm.dk Nybegynder
27. august 2002 - 17:45 #2
hov jeg glemte det skal være 198 bred og højden ja det der passer

danielks> skal forslag/svar ikke være tilgænglige for alle her på exp
Avatar billede mm.dk Nybegynder
27. august 2002 - 17:49 #3
en e-mail kan du da godt få: jeppe_m@rasmussen.mail.dk
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:49 #4
Skal det, nå ok... Jeg er ny på Exp.dk, vidste det ikke
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:52 #5
...hov jeg glemte det skal være 198 bred og højden ja det der passer

hvad passer
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:56 #6
Jeg er på arbejde nu... Har ikke grafikprogrammer . Laver et når jeg kommer hjem imorgen 17.00, så slut ikke dit spørgsmål ok
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:57 #7
Du må btw ikke bruge et logo fra en anden side... Skal jeg lave et der står  M M i ???
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:58 #8
Skal bg have samme farve som på den angivne side ???
Avatar billede wareagle Nybegynder
27. august 2002 - 18:14 #9
danielks> breden 198 pix og højden jeg den laver fx. 300 eller 200 jeg ved jo ikke hvad der kommer til at passe

bg'en skal gentage sig igen og igen det er der for højden er lige meget
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:19 #10
Hvorfor skal den så være 198 bred ???

Den er jo også uendelig den den vej !!!

Kan jo bare være et billede på 20x20 pixels
Avatar billede wareagle Nybegynder
27. august 2002 - 18:21 #11
men fordi den skal være i en celle der er 198 bred og uendelig høj

du kan ikke bare lave den 20x20 fordi det symbol der skal være en del af bg'ener ca 200 bredt og 200 højt 8 det skal nok gøres lidt mindre
Avatar billede wareagle Nybegynder
27. august 2002 - 18:22 #12
danielks> jo jeg må godt bruge det logo fordi det er en fan side om Marilyn Manson og det er hans symbol/logo
Avatar billede wareagle Nybegynder
27. august 2002 - 18:25 #13
danielks> nej den skal ikke have samme farver måske noget såm bg'en nederst til venster på http://www.xplayn.com/
Det er ikke boxen helt nederst med alt grafiken men bg'en med noget der sert ud såm et X
Avatar billede wareagle Nybegynder
27. august 2002 - 18:26 #14
såm = som
Avatar billede mm.dk Nybegynder
27. august 2002 - 18:46 #15
til jer der tror at jeg/vi er to bruger så er svaret nej.
Mig og Wareagle
arbejder samme om en Marilyn Manson side og det er derfor at begge nave svare her i spm.
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
29. august 2002 - 23:52 #16
http://www.d-net.dk/eksperten/mmbg.jpg

jeg er ikke helt sikker på om det er det i mener???
Avatar billede mm.dk Nybegynder
30. august 2002 - 15:06 #17
..musse..> jo noget i den stil måske lidt lyser
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
30. august 2002 - 23:04 #18
http://www.d-net.dk/eksperten/mmbg1.jpg
http://www.d-net.dk/eksperten/mmbg2.jpg

hm jeg sidder ved en bærbar, så det er lidt tricky med farverne på denne her skod skærm,.. :)