Avatar billede triumfthye Nybegynder
29. august 2002 - 10:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Beskyttelse imod pilfingre!

Jeg skal sætte en maskine op med "gode", gamle Win98; den skal fungere som "spillemaskine" for nogle børn - kan jeg gøre det "umuligt"(læs: vanskeligt) for andre brugere(læs: børnene) at pille ved opsætning, filsystem, installationer etc.?!

Venligst
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 10:40 #1
kig på din Win98 se under add-ons
der er et program der hedder Poledit hvor du kan bestemme forskellige opsætninger..
Avatar billede flax Nybegynder
29. august 2002 - 10:41 #2
Avatar billede been Nybegynder
29. august 2002 - 10:47 #3
Jeg kan varmt anbefale et reborn kort, der automatisk reinstallerer hele systemet ved hver genstart på 1 sek.
Det kan købes hos www.mikrov.dk for ca. 500 kr.
Avatar billede lars_lemming Praktikant
30. august 2002 - 09:06 #4
triumfthye->

Helt sikkert et sikkerheds kort som f.eks. PulseMan SafetyCard fra BiPulse i Korea (www.bipulse.com).

Ikke for noget, men jeg har faktisk lige fået forhandlingen af disse kort i hele skandinavien, så hvis du - eller andre - vil vide mere kan du sende mig en mail på lars_lemming@yahoo.dk.

Hvad angår en hjemmeside på dansk, så sider jeg faktisk lige nu og arbejder på den, så ind til da må i akseptere en af ovenstående muligheder!
Avatar billede deman Nybegynder
30. august 2002 - 17:02 #5
Der er et applikation som hedder Stormwindow http://www.cetussoft.com/
som beskytter desktoppen systemet med password, den er rimelig nem og bruge.
eller et dansk producerede program: nixpille har jeg hørt om...
http://www.mikrov.dk/support/programmer/NixPille98/install.asp
det skulle også være helt iorden applikation.
/DMH