Avatar billede bof Praktikant
29. august 2002 - 12:38 Der er 5 kommentarer

Internet Ikon

Mit lille Ikon, der viser forbindelse til internettet på proceslinien er pludselig væk. (De to små "fjernsyn" der blinker til hinanden).
Jeg har tjekket internet indstillinger/egenskaber, og der er markeret udfor "vis ikon på proceslinien, når forbindelsen er oprettet"
Jeg bruget internet explorer 6
Venlig hilsen
Bof
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. august 2002 - 12:56 #1
Kører du Win XP??

Hvis du gør, så er det sikkert gemt under den lille pil, der peger til venstre. Da du ikke bruger ikonet aktivt, vil XP automatisk gemme det...

/J
Avatar billede bof Praktikant
29. august 2002 - 13:16 #2
Ja, jeg kører Win XP, men, desværre, der er ikke "fejet noget ind under" den lille pil.
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. august 2002 - 13:17 #3
LOL!!

Desværre, så kan jeg ikke komme på noget andet:-(

/J
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2002 - 16:01 #4
Højreklik netværkssteder (andre computere) vælg egenskaber
Højreklik dit netkort vælg egenskaber
Afkryds vil ikon på processlinien når forbindelsen er etableret
Avatar billede bof Praktikant
29. august 2002 - 17:25 #5
Til bufferzone!
Men det er jo det jeg allerede har prøvet!! Se mit spørgsm¨l!!