Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
30. august 2002 - 19:07 Der er 11 kommentarer

Printer hub, pr automatik??

Hej!
Kan man få en serrial hub som skifter automatisk??
Jeg har nu en der kan sidde 4 printere i, men det skal man skifte port hver gang man skal bruge en anden printer.... kan man ikke få en "all in one"?
Avatar billede peet-49 Novice
30. august 2002 - 19:30 #1
Det kan du, jeg mener de har dem her www.bj-trading.dk
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
30. august 2002 - 21:51 #2
Øhh, okay!
Jeg kan ikke finde det...
Kan du komme med et mere præcist link??
Avatar billede peet-49 Novice
30. august 2002 - 22:00 #3
Nej, de har dem ikke på deres site. Det er kun et par dage siden, jeg fik em mail ang. switzboxe til printere, kan selvfølgelig ikke huske, hvilket firma, og jeg gemmer ikke mine mail`s ret længe, da jeg får flere hundrede om dagen. Jeg kan ikke finde ud af noget før på mandag, da de alle har lukket i weekenden.
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
30. august 2002 - 22:27 #4
Okay...
Jamen jeg har én  switch box, men den skal man ned og trykke på hvergag man skifter printer...
Det er ikke sådan nogle du snakker om vel?
Avatar billede peet-49 Novice
30. august 2002 - 22:37 #5
Nej, jeg mener man kan få elektroniske, ligesom til VGA
Avatar billede peet-49 Novice
31. august 2002 - 09:31 #6
Her har de-www.danbit.com/kat2002/1802.phtml
Avatar billede peet-49 Novice
31. august 2002 - 09:32 #7
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
31. august 2002 - 10:06 #8
Hmm, tror du har misforstået mit spm...
Det er så én PC kan bruge fx 4 printere og ikke så 4 PCer kan bruge en printer:o)
Avatar billede peet-49 Novice
31. august 2002 - 11:47 #9
Det var da et forsøg værd, at ringe til dem, måske det virker den anden vej også.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. september 2002 - 11:30 #10
På EDBpriser.dk er der 3-4 forskellige:

http://www.edbpriser.dk/hardware/switchbox.asp

Desværre er det ikke nævnt, om det er manuelle eller automatiske. Jeg VED der kunne fås automatiske for år tilbage, men jeg har ikke set nogen de sidste 2-3 år. Nok fordi det mere almindelige i dag er, at sætte printerne på netværket, og så vælge frit hvilken printer det skal være.

Men var det så ikke en idé i stedet at købe et par ekstra Parallelkort (eller USB kort hvis printerne har begge interfaces?). Så slipper du helt for en switchboks.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. september 2002 - 13:30 #11