Avatar billede galleon Nybegynder
04. september 2002 - 18:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dansk>engelsk

Skal have oversat det til engelsk

Jeg har en boomslang 2000 (har haft den i 8 måneder) som heletiden sidder fast og venster knap virker ikke ret godt. Jeg har købt den på internettet på en dansk side. Kan jeg få den lavet gratis???
Avatar billede corax Nybegynder
04. september 2002 - 18:04 #1
Avatar billede corax Nybegynder
04. september 2002 - 18:06 #2
Husk at rette lidt til selv :o)
Avatar billede medions Nybegynder
04. september 2002 - 18:06 #3
I have a boomslang 2000 (in 8 month) that all the time is stuck and the left button is not working well. I have buyed it on the internet by a danish site. Can i get it fixed for free?

//>Rune
Avatar billede xyborx Nybegynder
04. september 2002 - 18:07 #4
Værsgo ;)
----
I have a boomslang 2000 (have had it for 8 months), but it constantly gets stuck, and the left button doesn't respond very well. I bought it on the Internet on a Danish website. Is it possible to get it fixed for free?
----
Jeg vil iøvrigt mene at du skal snakke/skrive med butikken som du har købt musen af, også selvom det er en net-butik. Læs om deres bytte/reperations-rutiner.
Avatar billede xyborx Nybegynder
04. september 2002 - 18:08 #5
sry medions, men der er en en del fejl i din oversættelse (så vidt jeg lige kan se, correct me if I'm wrong) :/
Avatar billede medions Nybegynder
04. september 2002 - 18:11 #6
xyborx> Fair nok.. gjorde bare et forsøg med mit skoleengelsk ;o)

//>Rune
Avatar billede xyborx Nybegynder
04. september 2002 - 18:15 #7
hehe.. Jeg har mit engelsk dels fra skolen (ca 35%), dels fra fjernsynet (ca 25%) og dels fra Internettet (ca 40%) hvor halvdelen eller mere af min dag er på engelsk.
Avatar billede xyborx Nybegynder
04. september 2002 - 18:16 #8
Tak for point. Jeg er glad for at kunne hjælpe. Det er så sjældent jeg får brugt mit engelsk til noget seriøst :D
Avatar billede galleon Nybegynder
04. september 2002 - 18:23 #9
xyborx> tak for hjælp