Avatar billede gizp Nybegynder
05. september 2002 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af websitet

Jeg vil gerne have vurderet mit sitet? Sitet ligger på http://www.webons.subnet.dk
Avatar billede dmdisco Nybegynder
05. september 2002 - 13:20 #1
øhh det virker ikke alle billeder mangler
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
05. september 2002 - 13:24 #2
www.mowo.subnet.dk er det denne her som du mener, du har lagt et link til den her på http://www.webons.subnet.dk
Avatar billede random_act Nybegynder
05. september 2002 - 13:25 #3
alle billederne er der ikke og den er bare firkantet. Det hele er delt op i firkanter. Det skal flyde mere sammen og have lidt flere farver.
Avatar billede gizp Nybegynder
05. september 2002 - 13:30 #4
Der er ingen billeder det er bare pladsholdere. Og når den er færdig skal den ud på mowo!
Avatar billede bocker Nybegynder
05. september 2002 - 13:59 #5
det er svært at vurdere et website, der ikke er længere i processen end det du har her... efter min mening i hvert fald.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
05. september 2002 - 14:37 #6
IIIrrrrrrr!
Avatar billede justdoit Nybegynder
05. september 2002 - 17:57 #7
Du bør vist arbejde en del mere med denne side, inden du viser den på eksperten..
Avatar billede gizp Nybegynder
05. september 2002 - 19:00 #8
Okay!!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
06. september 2002 - 12:49 #9
Justdoit --> det er da noget fis at sige, alle er sku da velkomne, der har sku været andre design der er langt grimmere så det er da noget fis at lukke ud. og desuden er alle velkomne til at vise hvad de har lavet, selv om nogle kan være mindre gode til at lave designs.

Gizp -> det er et rimeligt design, men farverne og størrelsen skal tilpasses list (især størrelsen) det er ikke alle der kører med høj opløsning. ellers vil jeg bare sige god arbejdslyst med det.

Og ejg vil lige give random_act ret det er for firkantet, det må også gerne være lidt rundt i det. men held og lykke med det, det skal nok blive til noget
Avatar billede gizp Nybegynder
10. september 2002 - 08:11 #10
Jeg har prøvet at rette lidt på sitet. Spørgsmålet er flyttet til http://www.eksperten.dk/spm/256101 Tak for hjælpen!
Avatar billede bocker Nybegynder
10. september 2002 - 09:45 #11
chokobear --> Læg mærke til, at vi siger ikke at det er grimt eller noget, men at han bør nå lidt længere frem i sin plan inden han begynder at vise det frem...