Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 11:21 Der er 12 kommentarer

Flytte tandstikker på plads så der kommer pop up med godt klaret

Jeg har lavet et spil med tandstikker hvor man kan rykke dem rundt og rotere dem på space... kan man på nogen måde få flash til at respondere når man har rykket tandstikkerne rigtig på plads ? Der ud over kan man dem til snap to point elign ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2002 - 11:27 #1
function nuLiggerDeRigtigt(){
getURL("java script:window.open('rigtigt.html','korrekt','height=300,width=400')");
}

Læg funktionen i frame 1 i roden og kald den så når det hele er på plads.

_root.nuLiggerDeRigtigt()

/Nikolaj
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 11:41 #2
Der bliver jo nødt at værre nogle koordinater i den der kode der gør at flash ved hvornår den skal poppe et vindue op !

- du evt. velkommen til at få flash filen...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2002 - 11:44 #3
Har du ikke selv lavet et tjeck på om de ligger rigtigt???
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 11:45 #4
nope !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2002 - 11:45 #5
Hvorfor spørger du så om noget helt andet????
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 11:46 #6
DU blir hurtig sur hva !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede bbrockie Nybegynder
07. september 2002 - 11:49 #7
Lancelot: Lidt høflighed skader vel ikke.. vi bliver nu ikke just tvungne til at hjælpe dig! ;)
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 11:56 #8
Jeg er helt enig, men man behøver jo ikke svare - jeg synes nu jeg har formuleret det rimeligt klart :-)

Jeg har nogle tandstiker der har en opstilling - fra den opstilling kan man rykke rundt med dem og rotere dem. Når man har lavet opgaven rigtig skal man ha' det at vide på en eller anden måde. Flash skal på en eller anden måde ha at vide hvornår tandstikkerne er placeret rigtigt og når de er placeret rigtigt så skal der komme en pop up eller et eller andet ! er det bedre ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2002 - 11:56 #9
Det undrer mig bare at du spørger om noget og det så viser sig at du mener noget andet...

Og nej høflighed er aldrig af vejen. Du forventer hjælp og det mindte jeg kræver for at hjælpe dig er da at du tager din tid og ihvertilfald ikke selv forekommer mobset.

/Nikolaj
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. september 2002 - 12:01 #10
altså det er jo klart nemmere og checkeom de ligger rigtigt hvis der er lavet en snap funktion... right.. for så skal kam kun checke på en position i stedet for flere...
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 12:04 #11
ja det ville være rigtig fedt :-)
Avatar billede lancelot Nybegynder
07. september 2002 - 12:06 #12
så hvis man på en måde kunne snappe de forskellige tandstikker så man kun kan rykke dem til predefinerede koordinater.