Avatar billede moses Praktikant
07. september 2002 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DataReport læser "gamle data"

Jeg har en DataEnviroment forbundet til en Access database og en DataReport forbundet til denne DataEnviroment (til "tabel1").
Tabellen er f.eks. tom og jeg sætter så 4 linier ind i den og kalder derefter min DataReport.

Den viser mig kun de 3 linier - og ovre i Access er der de 4 linier, som der skal være.

Jeg skal faktisk helt ud af programmet og ind igen for at min DataReport viser hele indholdet.
Hvordan kan det være?
07. september 2002 - 17:48 #1
http://www.eksperten.dk/spm/255122 kunne det være noget af det sammè?
Avatar billede moses Praktikant
07. september 2002 - 18:08 #2
Jeg er hoppet med på en kigger derovre også. Det er næsten det samme problem.
Avatar billede moses Praktikant
17. september 2002 - 09:53 #3
Nu er der efterhånden gået så lang tid, at denne version af DataReporter er ved at udgå. Jeg lukker sagen med denne Lappeløsning:

Indsæt en ekstra linie uden betydelige data i din tabel/query til DataReporteren, så smider den dem væk og har så de rigtige data tilbage.