Avatar billede 127144146281 Nybegynder
14. september 2000 - 01:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 US; Åbne links i nyt vindue ie (5.5)

Nogen der ved hvordan man får Outlook til at åbne links i et nyt ie vindue istedet for et af de vinduer man har åben, når man klikker på linksne i mailse;

at åbne et nyt tomt ie vindue før jeg trykker på et link er ikke en option
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
14. september 2000 - 01:52 #1
der gives kun point for løsninger, ikke for det kan ikke lade sig gøre
Avatar billede roslev Nybegynder
14. september 2000 - 01:56 #2
To resolve this problem, click Internet Options on the Tools menu, and then click the Advanced tab. In the Browsing section, click to clear the Reuse windows for launching shortcuts check box. This option may not be available in early versions of Internet Explorer 5.
Avatar billede roslev Nybegynder
14. september 2000 - 02:00 #3
-taget fra http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q263/1/00.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0

-Er du ved at \"melde dig ud\" af eksperten eller hvad sker der???
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
14. september 2000 - 02:06 #4
perfekt lige det jeg har manglet.

det med at melde mig ud tjae tjoe joe synes der er for mange dårlige ting ved eksperten, fejl og mangler der stadig ikke er rettet, og nogle andre ting.

Vil helere bruge min tid på så meget andet
Avatar billede roslev Nybegynder
14. september 2000 - 02:14 #5
Perfekt! Jeg har selv været ved at få grå hår over det samme problem - \"lidt\" point var åbenbart det der skulle til for at jeg tog mig sammen til at finde en løsning...

Jeg er ked af at høre at du \"forlader\" os. Jeg kan huske dig ligeså længe jeg har været her - og du har været en stor hjælp for mange (210 besvarede spm.!)

Held og lykke - og tak for pointene...!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
14. september 2000 - 02:21 #6
så lidt (det var tider dengang eksperten ikke var så stor)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 18:57 #7
127144146281>> Det ærgrer mig meget at høre, du ikke længere vil dele din viden med os andre. Er det alene fordi vi er \"vokset\", eller er det noget andet ? Vi har gjort en del for at skabe forbedringer i den seneste ugave, så enhver kritik er da velkommen. Det er eneste måde vi bliver bedre :)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. september 2001 - 03:02 #8
Det var da en uhyggelig stor sjat point ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 00:34 #9
Lmaer at svare på et spørgsmål til så mange point :(