Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 16:57 Der er 3 kommentarer

K: SocketA bundkort

Hej,

Jeg søger et SocketA bundkort. Der er ikke mange krav, faktisk så er de eneste 2:
Skal kunne klare en 1800+XP processor.
Skal kunne klare PC2100 DDR-ram.

Max pris er 500 kr, og jeg vil gerne ha' at det er i Aalborg så jeg selv kan hente evt. i aften.
Avatar billede hottehans Nybegynder
15. september 2002 - 23:16 #1
not... bbs ønsker guld og grønne skove for intet... findes ikke som du ka se....
Avatar billede bbs Nybegynder
16. september 2002 - 12:37 #2
Egentlig ikke, der findes mange boards til disse priser, ECS f.eks. Men problemet ligger i at der er mange der synes det er sjovt at samle amd løsninger fordi det er billigt. Derfor er der ingen der vil sælge.
Avatar billede md_craig Nybegynder
18. september 2002 - 11:40 #3
jeg vil nu godt give hottehans ret...