Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. september 2002 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Designe en lille app. for mig, til i aften (fre. 13).

Da jeg deltager i copenhagen chronicles (http://www.mestrene.net/vampire/index.html)

Har jeg brug for at faa lavet et lille system/app noget der kan koere lokalt (da det skal koere paa en baerbar jeg har med rundt.) - det skal forestille en form for "netbank" noget, der kan holde styr paa ind/udbetalinger (i praksis bare lave en liste over hvem der har faaet udbetalt/ har indbetalt hvornaar i loebet af aftenen (og saa lave en samlet beregning af saldoen.

selve interfacet skal/maa gerne se lidt billig ud (det skal forestille at vaere fra "national bank of ukraine", og maa derfor gerne se en smule slamkodet ud :)

der skal kun holdes styr paa een konto.

hvad angaar point, kan vi nok finde en loesning (jeg har visse vanskeligheder ved at vurdere svaerhedsgraden i spoergsmaalet og vil derfor ogsaa gerne hoere gode raad hvad angaar dette.)

Mvh.
Jelzin101
Avatar billede apollo Nybegynder
19. september 2002 - 23:27 #1
hvis du stadig vil have det der program så er jeg frisk.

-Apollo
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. september 2002 - 14:04 #2
apollo>> undskyld den lange svartid, men jeg modtager for tiden ikke mails fra eksperten.

-nej systemet fik jeg kodet selv i noget php hejs :)

lukker derfor her.
/jelzin