Avatar billede -mathias- Nybegynder
13. september 2002 - 18:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvem har ret?

Se diskutionen i bunden af spm'et - hvem har ret? Mig eller bbs?
Avatar billede -mathias- Nybegynder
13. september 2002 - 18:44 #1
Avatar billede klodoven Nybegynder
13. september 2002 - 18:48 #2
Jeg mener at det i det hele taget er latterligt at oprette et spm hvor du spørger hvem der har ret.
Avatar billede -mathias- Nybegynder
13. september 2002 - 19:21 #3
Det er sku en prinsipsag for mig, men undskyld!
Avatar billede klodoven Nybegynder
13. september 2002 - 19:23 #4
men det lader jo ikke til at der er mange der overhovedet har lyst til at kommentere, så luk det hellere for din egen skyld, da det sikkert er dig der "taber". :)
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2002 - 20:05 #5
hvis du uforbeholdent be'r om en mening vil jeg give bbs ret!

Du stiller 100 point til rådighed - dette gør du højst sandsynligt for at få en god/hurtig respons... fair nok - det gør vi andre sgu også, når det kniber - I gamle dage hed det sig at man tildeler point til svarer for et tilfredsstillende svar. Det har du øjensynligt fået, eftersom du spurgte om det var et godt køb og efterfølgende har bestilt computeren. Ergo burde du så også give de udlovede point.

Det ville heller ikke være korrekt at annoncere en cykel i en avis og når der så kommer en køber piller du pedalerne af og siger "hvad havde du regnet med til pris - du kan jo sagtens trampe på de pinde pedalerne har siddet på.."

I øvrigt skriver du jo selv din holding om point: "Lad da være med at brokke dig, og tænk på at du har tjent 30 point på et let svar. Det er sku da bare dumme point, som ikke kan bruges til sen skid!" - Hvorfor så blæse det op, i stedet for at give manden de point...

Ærlig talt; hvis jeg var bbs, havde den ligget i "anmeld misbrug"
Avatar billede asmodeus Nybegynder
13. september 2002 - 22:45 #6
Er med på en lytter...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. september 2002 - 11:32 #7
Du stiller 100 point for spørgsmålet, og får korrekt svar. Derfor skal de 100 point "udbetales".

Havde du i spørgsmålet skrevet (25 point pr. svar) eller lignende, kunne det retfærdiggøres du tog 75 point igen, hvis du kun havde fået ét svar.

Derfor skal du oprette et spørgsmål til 70 point til dem der svarede på dit oprindelige spørgsmål.

NanoQ/coadmin
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2002 - 12:41 #8
Hvordan anmelder man misbrug?
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2002 - 12:41 #9
Fundet :)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
14. september 2002 - 21:44 #10
nanoq>> Er du blevet coadmin igen??
Avatar billede resten Nybegynder
16. september 2002 - 18:35 #11
bbs-> De sidste point kommer nok aldrig da brugeren har afmeldt sin konto.

Resten\CoAdmin
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2002 - 18:52 #12
hvad mon han så hedder nu ?
Avatar billede resten Nybegynder
16. september 2002 - 19:00 #13
Ingen ting han er væk.
Avatar billede bbs Nybegynder
17. september 2002 - 14:56 #14
Okay, takker for respons.