Avatar billede icqen Nybegynder
14. september 2002 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

over sæt engelsk tekst tak(160 point)

er der nogle der vil over sætte dette stykke tekst

He's been equally praised and criticized for his wild tone in the studio, at home and on the streets, and now Eminem is involving himself in yet another wild and titillating venture — Slim Shady will be the host of an upcoming "Girls Gone Wild" video.

A spokesperson for Eminem's label said that "Girls Gone Wild" is filming during the Anger Management Tour, and a source on the tour said a shrink-wrapped "Girls Gone Wild" bus and film crew have been following Eminem for the past two weeks and will continue to travel with him until the end of the trek.

The crew has been shooting Eminem fans removing their tops backstage and on the "Girls Gone Wild" bus. And Eminem's been more than an innocent bystander — according to the source, the Detroit MC has been part of the action, and is being filmed talking to the wild girls and doing voiceovers.

The resulting video will likely be called "Girls Gone Wild: Eminem" and will be released sometime in 2003, a spokesperson for "Girls Gone Wild"'s parent company, Mantra Entertainment, said.

"Girls Gone Wild: Eminem" will be the second artist-assisted video to be released by Mantra Entertainment. "Girls Gone Wild Doggy Style," which features Snoop Dogg with ladies at this year's Mardi Gras in New Orleans, will come out in September.

så taker jeg tusen gange og giver 160 point
Avatar billede gaunt Nybegynder
14. september 2002 - 23:01 #1
Han er blevet ligeligt lovprist og kritiseret for hans vilde tone i studiet, hjemme og på gaden, og nu indblander Eminem sig selv i et nyt wildt og kildende eventyr - Slim Shady vil være værten i en kommende "Girls Gone Wild" video.

En talsmand for Eminem sagde at "Girls Gone Wild" bliver filmed under Anger Management Tour'en og en kilde på touren sagde at en bus fyldt med psykiatere og et filmhold har fulgt Eminem i de sidste to uger, og vil fortsat rejse med ham resten af turen.

(her er jeg lidt usikker på delen med psykiatere - men det er det eneste jeg kan få det til at være)

Holdet har skudt Eminem-fans som fjernede deres toppe backstage og på "Girls Gone Wild"-bussen. Og Eminem har været mere end blot et uskyldigt vidne - ifølge kilden. Detroit MC'en (Eminem) har været en del af 'festen' og er blevet filmet imens han snakkede med de vilde piger og imens de lavede "voiceovers".

(jeg kender ikke et dansk ord for voiceover).

Videon som er resultatet vil blive kaldt "Girls Gone Wild: Eminem" og vil blive udgivet på et tidspunkt i 2003, sagde en talsmand for "Girls Gone Wild"s moderkompagni, Mantra Entertainment.

"Girls Gone Wild: Eminem" vil blive den 2. kunster-assisteret video som bliver udgivet af Mantra Entertaiment. "Girls Gone Wild Doggy Style," som bl.a. indeholder Snoop Doggy Dogg med nogle damer i dette s Mardi Gras i New Orleans vil udkomme i september.
Avatar billede gaunt Nybegynder
14. september 2002 - 23:02 #2
"Videon som er resultatet vil blive kaldt" = "Resultatet er en video som vil blive kaldt" - min fejl.
Avatar billede par Nybegynder
15. september 2002 - 09:04 #3
Shrink-wrap er en slags emballage - man pakker f.eks. varerne på en palle ind i plastik og opvarmer det for at få det til at krympe(shrink). Så kan varerne ikke falde af under transporten.
Men hvordan hulen de vil få en bus pakket ind i det..................;o)
Avatar billede gaunt Nybegynder
15. september 2002 - 12:42 #4
ah for satan.. ja, jeg er med.. og jeg er lagermand.. dooh... godt jeg skrev at jeg ikke var sikker på det ;o)