Avatar billede icqen Nybegynder
15. september 2002 - 20:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

En god gratis popup killer

jeg leder efter en god gratis påopup killer
Avatar billede honne Praktikant
15. september 2002 - 20:37 #1
prøv http://www.opera.com, det er godt nok ikke en popup killer, men en browser, den kan lukke for allt popup
Avatar billede icqen Nybegynder
15. september 2002 - 20:40 #2
jeg har ikke lyst til at skifte browser
Avatar billede brixz Nybegynder
15. september 2002 - 20:41 #3
prøv at finde et sted hvor du kan hente softwaren "popup killer"
det er nok den bedste der findes.

Jeg ved at deres side er lukket, og jeg har da installations filen, men jeg er ikke sikker på at jeg må sende den til dig selvom der er en freeware. dvs. du ikke skal betale for den.
Avatar billede jefa Nybegynder
15. september 2002 - 20:42 #4
Brug Pop-Up Stopper 2.4 Freeware
Pop-Up Stopper er et program, designet til at stoppe de irriterende vinduer, der popper op, når du surfer. Mange sites bruger pop-up til reklamer, og nogle er så slemme, at det ene pop- up vindue loader det næste, hvorefter proceslinjen bliver fyldt med reklamevinduer. Man skal dog huske på, at visse sites bruger pop-up til seriøse ting som log ind-dialoger. Stopper man pop-up vinduer, stopper man også disse. Man kan vælge i dette program at modtage advarsler om pop-up vinduer, selv om de ikke vises. Man kan også sætte programmet til at tillade pop- up vinduerne, når du vil have det.

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=257
Avatar billede honne Praktikant
15. september 2002 - 20:42 #5
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. september 2002 - 20:44 #6
Panicware Pop-Up Stopper
Avatar billede brixz Nybegynder
15. september 2002 - 20:48 #7
men det er der popup killer er bedre ind pop-up stopper da du selv vælger hvilke vinduer der ikke skal komme igen.

bye the way er der nogle af jer der ved om det er lovligt at sende freeware programmer over email?

for så kan du bare få den af mig :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. september 2002 - 20:48 #8
Avatar billede lucas2000 Novice
16. september 2002 - 08:07 #9
Avatar billede qubi Nybegynder
01. april 2003 - 21:43 #10
den i det accepterede svar er kanon.

hvis man ønsker et popup holder man bare Ctrl nede