Avatar billede klodoven Nybegynder
18. september 2002 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af harddiskkøb

Go´aften :)

Er dette et godt køb af harddisk?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374627897
Avatar billede klodoven Nybegynder
18. september 2002 - 20:53 #1
Og er Midt-Data troværdige at handle med?
Avatar billede pfp Nybegynder
18. september 2002 - 21:00 #2
Kender ikke personligt disken, men har fra en pålidelig kammerat hørt at det skulle være en alletiders disk, især hvad angår støj. Derudover kan jeg tilføje at Midt Data er et fornuftigt valgt både pga. deres pris og leveringstid.

Se i øvrigt brugeranmeldelserne på edbpriser:
http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1374627897

/peter
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
18. september 2002 - 21:11 #3
Jeg holder klart på Seagate Barracuda det.. det er efter min mening den bedste harddisk.. især deres Fluid.. rigtig dejlig harddisk har aldrig haft problemer!
Avatar billede whatever Nybegynder
18. september 2002 - 21:16 #4
Seagate Barracuda IV er langsommere end tilsvarende diske fra andre producenter. Jeg står selv, og skal købe en ny disk i næste uge, og det bliver klart en Western Digital med 8MB cache. Det er en rigtig god, og hurtig disk.

Se: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374647892
Den får også gode anmeldelser: http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1374647892
Avatar billede lassebm Nybegynder
18. september 2002 - 21:47 #5
Midt Data er meget professionelle har købt rigtig meget hardware hos dem efterhånden og de er meget stabile med levering. Og utrolige professionelle hvis at nået går i stykker inde for garanti perioden.

Dog ville jeg vælge Western Digital med 8Mb cache i stedet! :D

Men en smagssag jo!
Avatar billede cazzznh Nybegynder
18. september 2002 - 21:51 #6
Jeg har selv 2 gange købt comp hos midt-data, og de er utrolig profesionelle, de er vel gennemsnitlig også den billigste forhandler i DK.

Jeg tilslutter mig Zyphons forslag om at købe WD hardisken, jeg har den selv og den kører upåklageligt.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. september 2002 - 21:55 #7
Jeg ville også vælge en Western Digital med 8mb cache ram.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374647892
Den skulle være noget af det allerhurtigste på markedet for tiden,og den får gode anmeldelser rundt omkring.
(og lidt billigere)
Har aldrig handlet med midt-data,men de er vel lige så gode som alle mulige andre.
Kan også anbefale www.shg.dk og www.bjtrading.dk dem har jeg handlet ved,og været godt tilfreds.
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
19. september 2002 - 10:43 #8
Jeg kan anbefale B.J. Trading og SHG. De har en god service og er overordenligt nøjagtig med forsendelse. Desuden er Harddisken af god kvalitet til de penge. Jeg har selv en og den har kørt ubeklageligt i snart 1 år. GODT KØB :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
19. september 2002 - 16:12 #9
Så længe du ikke skal bruge den i RAID så er Seagate et fortræffeligt valg...

MVH www.it-links.dk
Avatar billede md_craig Nybegynder
19. september 2002 - 16:15 #10
jeg har handlet en del med midt-data... og har overhovedet ingen klager....

handler oftest med:

shg - www-shg.dk
midt-data - www.midt-data.dk
bjtrading - www.bjtrading.dk
chippen - www.chippen.dk

MVH www.it-links.dk
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. september 2002 - 16:28 #11
Okay..Jeg er rimeligt overbevist nu.....men ved stadig ikke hvilken jeg skal vælge.....Barracuda 4 80 gb eller Western Digital 80 gb
Avatar billede klodoven Nybegynder
19. september 2002 - 16:41 #12
Jeg har lige bestilt Western Digital'en, så det skal nok blive lækkert i morgen. :)