Avatar billede ado.dk Nybegynder
21. september 2002 - 11:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mere end en konto?

Jeg kører nu med brugernavnet ado.dk , men da jeg er ved at sælge domænet som indgår i mit brgernavn vil jeg gerne høre om det er muligt at få ændret sit brugernavn ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. september 2002 - 11:19 #1
Kun ved at du afmelder brugeren ado.dk og efterfølgende opretter en ny.

Point opsparet på ado.dk går tabt.

(bla. herfor synes jeg det er en RIGTIG dårlig ide, at bruge domænenavne som nicks) :)

NanoQ/coadmin
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. september 2002 - 11:19 #2
kun ved at du lukker din nuværende bruger og opretter en ny.
desværre men sådan er reglerne :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 11:21 #3
ado.dk => husk lige at luk dine gamle åbne spm, inden du afmedler brugeren ;o)
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ado.dk&option=22
Avatar billede ado.dk Nybegynder
21. september 2002 - 11:21 #4
Ok - men kan man så ikke risikere at andre brugere her på siden beskylder en for at snyde ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 11:29 #5
du kunne jo skrive at det var pga. du afmelder brugeren, og opretter en ny?
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. september 2002 - 11:46 #6
Og henvise til dette spørgsmål. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. september 2002 - 12:19 #7
ado.dk, man kan vel altid risikere at blive beskyldt for at snyde... men da du jo har gjort opmærksom på det allerede nu, er det helt ok med coadmins... så der sker ingen ting :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. september 2002 - 13:10 #8
Men hvordan skulle du også kunne blive beskyldt for at snyde? Hvis du har lukket din ene bruger og har oprettet en ny bruger - så kan du jo ikke overføre point eller noget.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2002 - 13:50 #9
Sidder lige og tænker på det samme, og der er jo det ved det, at man "tjener" 300 point ved oprettelsen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. september 2002 - 13:54 #10
alternativet er jo at svine et par co-admins til, så de lukker brugeren... og så kan du oprette en ny - og så er der ingen der brokker sig ;-)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2002 - 14:02 #11
he, det var også en mulighed :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2002 - 15:01 #12
Ja, de CoAdmins er også dumme .....

nåå nej, jeg er ikke ved at lukke min bruger. :)