Avatar billede all-technology.com Nybegynder
22. september 2002 - 18:43 Der er 25 kommentarer

Ekspert klone

Er der nogle der ved om der findes
et open source forum system
der gør cirka det samme som eksperten ??
dvs. spørgsmål,svar,point.

Jeg ved godt der er mange hvor man ikke kan bruge point.

Knud

ps.) Point bliver fordelt ligeligt imellem
hvert nyt system der opfylder mine krav.
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 18:44 #1
ja
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 18:44 #2
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 18:45 #3
det er nogle lunde det samme som eksperten men eksperten er 10000000 gange bedre http://www.solutions2all.dk/ kører totalt langsomt og eksperten får du hurtiger hjælp på
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. september 2002 - 18:47 #4
cyber: det er et forum sys han selv skal bruge! og selv sætte op!
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 18:49 #5
Jeg har lavet det som ligger på www.studiekrogen.dk

som du kan erhverve rimeligt billigt hvis du ønsker....
Avatar billede divazion Nybegynder
22. september 2002 - 18:58 #6
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
22. september 2002 - 19:02 #7
cyber-angel> Hvis du poster et link til hvor man kan downloade sourcen er du stadig med.

questis> Hvor meget er billigt og må jeg så frigive det som open source ?
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 19:03 #8
du kan kontakte mig pr. mail: questis@questis.dk nu her med et bud på hvad du mener at du vil give for det, og ja så må du frigive det som en open source, hvis det er et rimeligt bud du kommer med.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 19:03 #9
hvad mener du med open sourven
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
22. september 2002 - 19:08 #10
cyber_angel > open source betyder at der er fri adgang til kilde koden.

Så jeg kan lave mine egne ændringer til systemet.
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
22. september 2002 - 19:11 #11
ok
Avatar billede Noone Nybegynder
22. september 2002 - 19:56 #12
all-technology > Men husk at det ikke nødvendigvis betyder at det er gratis.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. september 2002 - 23:37 #13
questis, gennemtænk hellere dit tilbud igen :)

Ekspertens regler (www.eksperten.dk/regler.phtml):

3.5: Ophavsretten på materiale udvekslet for point via Eksperten.dk tilfalder Eksperten.dk's brugere. Det vil sige alle brugere frit må benytte de løsninger der udveksles på Eksperten i uændret form.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 23:40 #14
jae...... det var ligsom derfor jeg bad ham kontakte mig via mail, da jeg mindes nogen kæmpe diskusioner om penge her på eksperten.... endvidere har jeg ikke lagt et svar da jeg ikke ville have point, men sige ham at han kunne erhverve det billigt, og hvis det gik uden om andre eksperten brugere og jeg fik point ville det være et brud, så jeg kan ikke se hvad jeg har gjort forkert, men kan da godt være at jeg har overset noget jeg ikke har taget hensyn til...
Avatar billede Noone Nybegynder
22. september 2002 - 23:47 #15
nanoq > Glæder mig faktisk til at se den regel afprøvet i retten.. Den lyder IMO faktisk lidt suspekt.. Ideen med den er god nok, og jeg har ikke lige noget imod den, tror altså bare ikke den ville holde i praksis.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. september 2002 - 23:50 #16
tjah chanoa det er jo en interessant betragtning, men når man opretter sig som bruger på E, skal man jo vedkende sig reglerne, men om det så holder i den virkelige verden er jo så noget andet, men mon dog der er nogle der vil hive folk i retten for noget de har postet her ;-)
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 23:54 #17
kunne i ikke svare mig på hvad jeg gør forkert..

vil gerne vide det &:-)
Avatar billede Noone Nybegynder
23. september 2002 - 02:33 #18
Mener ikke du gør noget forkert... Så længe alle kan benytte sig af tilbudet.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
23. september 2002 - 15:30 #19
chanoa: hmmm... At du må ude i den "virkelige" verden betyder ikke at du må her!
Avatar billede Noone Nybegynder
23. september 2002 - 21:06 #20
Øh? Mon ikke questis mente hvad han gjorde forkert i forhold til ekspertens regler ved at fremsætte det tilbud han kom med?
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
23. september 2002 - 21:07 #21
sikkert...
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2002 - 21:15 #22
jo det var egentlig det jeg gerne ville have nanoQ til at besvare, men tyder ikke på at han vil så det er ikke helt nemt at holde de regler nå man ikke kan få svar på ens skyld....

men det kan jo være den komme rengang...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. september 2002 - 21:35 #23
questis, intet... så længe alle frit må benytte produktet i uændret form, hvis det overhændes for point :)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2002 - 21:39 #24
ok.... men så er der jo intet problem, da det aldrig har været på tale &:-)

takker for svar. mvh.
Questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:19 #25
lukketid ?