Avatar billede klodoven Nybegynder
29. september 2002 - 20:35 Der er 11 kommentarer

Netparty.dk. Hvem kommer fra E.dk?

Hejza....

Jeg går (som så mange andre nok også gør), og glæder mig til Netparty i Rødovrehallen d. 17-20/10.

Men jeg synes det kunne være sjovt at se hvem herinde fra exp.dk som kommer til dette LAN, og om der overhovedet kommer nogle herfra.

Derfor: Hvem af alle jer eksperter kommer til netparty i Rødovrehallen?

/klodoven
Avatar billede klodoven Nybegynder
29. september 2002 - 20:39 #1
peterpan10->Du ved jo at jeg kommer, og jeg vidste jo også at du kommer. :)

Ellers andre?
Avatar billede initializing Nybegynder
29. september 2002 - 20:50 #2
Bor desværer for langt derfra elelrs ville jeg gerne. Bor i Hjørring...
Avatar billede klodoven Nybegynder
29. september 2002 - 20:58 #3
initializing->Surt. Men der er vel også netparties derovre af? :)

Andre?
Avatar billede klodoven Nybegynder
30. september 2002 - 16:48 #4
Der må der være bare et par stykker mere der kommer til netparty, som også er her på exp.dk. :)
Avatar billede blyno Praktikant
30. september 2002 - 17:44 #5
Bor jo ikke så langt derfra - måske skulle man kigge forbi :-)
Avatar billede Wezio Juniormester
30. september 2002 - 17:45 #6
Til de dovne :D www.netparty.dk
Avatar billede blyno Praktikant
30. september 2002 - 17:48 #7
hmm... er i Sverige på det tidspunkt :-(
Avatar billede klodoven Nybegynder
30. september 2002 - 17:49 #8
blyno-> Kedligt....men det kunne da være sjovt at se ansigterne bag dem på exp.dk. :)