Avatar billede sabrina* Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:58 Der er 5 kommentarer

Links i flash

Hejsa Eksperter!!!!
Jeg har lavet en movie i flash 5,0.
På den skal der være nogle links men jeg ved ikke hvordan man giver knappen en url.
Jeg har tjæk på hvordan jeg laver en botton men derfra og til at lave action på den knap 'JA' der har jeg opgivet.
Jeg søger en person som evt. kunne maile sammen med mig og guide mig igennem det, da jeg er enormt dårlig til at gennemgå tutorials på egen hånd.

Email: sabrina@creative4u.dk

På forhånd tak
*sabrina
Avatar billede oersted Novice
03. oktober 2002 - 00:16 #1
jesper@jspr.dk
Avatar billede n!nja Nybegynder
06. oktober 2002 - 21:41 #2
Tjek mit svar i dette sp. hvis der er noget der skal uddybes så bare spørg :-)

Mvh N!NJA
Avatar billede n!nja Nybegynder
06. december 2002 - 19:49 #3
Var der noget du kunne bruge...?
Avatar billede n!nja Nybegynder
07. januar 2003 - 17:04 #4
.......??
Avatar billede n!nja Nybegynder
23. april 2003 - 10:17 #5
............???