Avatar billede incom Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dude kender du en godt divx program ( ikke divx.com) men et andet

har brug for et program eller codec så jeg kan se divx film men ikke *www.divx.com* gerne et andet et ( helst et codec til medieplayer )
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
08. oktober 2002 - 00:13 #1
nimo ..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. oktober 2002 - 00:17 #2
Avatar billede claus_jac Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:18 #3
Hallo!!!! codec betyder encode/decode og du bliver nødt til at bruge divxcodec'et fra divx.com til at se en divx film (tjek lige navnet!) Afspilleren derimod er "næsten" ligegyldig. personlig er jeg mest til powerdivx kan fåes på www.mpegx.com, NÅR du har installeret divx fra divx.com (du vælger selv om du vil bruge den afspiller der følger med fra dem.) Når du har installeret codec'et kan du bruge windows mediaplayer, eller en anden af dem der findes på www.mpegx.com

PS. Codec'erne er temmelig specifikke, så hvis det ikke er i divx5 format, men et eller andet obskurt format, SKAL du ud at lede efter codec'et (eller lade windows mediaplayer gøre det for dig, lad blot en internetforbindelse stå åben, så den kan finde den!, når de er downloadet kan alle afspillere læse det!)

Håber det hjælper!
Avatar billede krillo Nybegynder
01. maj 2003 - 00:06 #4
aldrig aldrig aldrig brug nimo, kæmpe fuckuper, jeg ville andbefale ffshow som du kan hente herfra:
http://prdownloads.sourceforge.net/ffdshow/ffdshow-20030103.exe?download
fucking ingenting op er god og pålidlig, og du kan også køre Xvid film bagefter..
og det behøves ikke at være fra divx.com.. et tekstdokument kan jo også hedde .doc, selv om det kan være lavede på mange forskellige måder...