Oprettet: 30. december 2002 kl. 23.04
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 9
Kommentar skrevet: 19
Se spørgsmål hvor krillo har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hvordan får jeg copmuteren til at tro jeg er i USA Af krillo i Andre onlineløsninger | 5 | 10/09/200709:42 | - |
| (gratis)CMS-system der kan skabe en folder Af krillo i Andre onlineløsninger | 3 | 06/05/200721:19 | - |
| trådløs mp3 overførsel Af krillo i Andet hardware | 3 | 30/05/200618:07 | - |
| Mambo simpleboard og problemer med de to Af krillo i Andre onlineløsninger | 0 | 13/09/200521:15 | - |
| HVorfor kan jeg ikke finde Hi-MD til salg nogle steder i DK. Af krillo i Mac | 1 | 26/08/200410:35 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |