08. oktober 2002 - 20:45
Der er
29 kommentarer og 1 løsning
Gratis programering tilbydes ? ???
Hej Eksperter.... Jeg kunne godt tænkte mig at tilbyde gratis programering til primært firmaer som en slags gratis freelance løsning........ Hvordan kan jeg gribe dette an ? Skal jeg møde op personligt ved alle virksomheder i Århus hvor jeg bor ???? Eller hvad ?? Håber på gode ideer og forslag...... Iceb1977
Annonceindlæg tema
Offentlig digitalisering
Fra effektivisering til digital suverænitet. Hvordan skaber det offentlige en digital fremtid med AI, sikkerhed og kontrol i centrum?
08. oktober 2002 - 20:46
#1
hvad kan du programmerer i ?
08. oktober 2002 - 20:48
#2
der vil blive tilbudt virksomhederne følgende: php - asp - javascript - mysql - access db flash/actionscript Desuden har jeg kontakter til grafikere som jeg kan tilknytte
08. oktober 2002 - 20:51
#3
Du må gerne lave en kopi af eksperten.dk til mig :) Jeg bor i Århus :D
08. oktober 2002 - 20:52
#4
hvorfor skal det være virksomheder, hvad med websites??
08. oktober 2002 - 20:53
#5
startfirma> øh har du da et firma? virksomhed ? startfirma> hvis du har ? hvor mange ansatte ?
08. oktober 2002 - 20:54
#6
Jeg tror startfirma.dk's indlæg var for sjov...
08. oktober 2002 - 20:54
#7
..... Hvaaa, hvor/hvad er du uddannet/ i gang med?
08. oktober 2002 - 20:56
#8
iceb: gider du godt lade være med at lave dobbelt linje skift?? min ide: Du kan sætte plakater op i diverse supermarkeder osv... Men husk og spørge først ;)
08. oktober 2002 - 20:56
#9
Jeg er uddannet som multimediedesigner
08. oktober 2002 - 20:57
#10
hvor er du igang med ;)
08. oktober 2002 - 20:57
#11
^^just4fun^^
08. oktober 2002 - 20:57
#12
enrage> ok takker
08. oktober 2002 - 20:58
#13
^^ ^^ ^^til just4fun^^
08. oktober 2002 - 20:59
#14
ide 2: prøv at gå ind i de mindre butikker... butikker som du ved kun har en butik i hele verden :) de har sjældent hjemmesider og har sjældent råd til at hyre en prof!
08. oktober 2002 - 20:59
#15
nogen der har nogle ideer ?
08. oktober 2002 - 20:59
#16
iceb1977>
Undskyld, det var sagt i spøg.
Hvorfor ikke programmerer dig et site i stedet, og så tjen nogle penge i stedet for at arbejde gratis, hvor andre tjener penge på dine evner. Kig fordi mit website hvis du vil starte et firma :)
Mvh
www.startfirma.dk
08. oktober 2002 - 21:00
#17
enrage> ok tak så kan man vel bruge krak.dk eller degulesider.dk for at se om de har en side....
08. oktober 2002 - 21:01
#18
startfirma> nej ellers tak skal ikke være 100 procent selvstændig
08. oktober 2002 - 21:03
#19
enrage> ik ?
08. oktober 2002 - 21:03
#20
Budda-> Ja fundér lidt over den;-)
08. oktober 2002 - 21:03
#21
nogen flere gode ideer ?
08. oktober 2002 - 21:03
#22
Sidder du i job?
08. oktober 2002 - 21:04
#23
just> nej er uddannet multimediedesigner
08. oktober 2002 - 21:05
#24
well, jeg er uddannet ingeniør.... men kunne i princippet godt have job alligevel... ;-)
08. oktober 2002 - 21:05
#25
iceb: jo det kan du vel :) men du kunne altid gå ind og spørge om de var intreseret i en billig hp :) just4fun: hehe :)
08. oktober 2002 - 21:06
#26
just> ja det ved jeg godt men vil bruge disse projekter til at få kontakter og til dernæst at få job ......
08. oktober 2002 - 22:08
#27
iceb1977> Ta gjerne kontakt med mig :) (klik på mitt nick)
bi
Nybegynder
09. oktober 2002 - 10:19
#28
Hej. Kontakt venligst ibn@get2net.dk, og evt. dit tlf. nr. Tak
09. oktober 2002 - 10:55
#29
Er der flere der har gode ideer eller en virksomhed der mangler et it produkt ? Hvis ikke lukker jeg ned om lidt nemlig ........
14. oktober 2002 - 11:30
#30
takker og lukker .........
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.