Avatar billede sawimi Nybegynder
27. september 2000 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Økomomi-system som virker

Jeg har fundet alletiders økonomisystem, billigt, nemt og let at bruge. Jeg er ikke guru til økonomi men dette kan jeg finde ud af. Syntes bare jeg ville fortælle det....

se på www.stellar.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2000 - 16:25 #1
2000kr er en del penge....
Avatar billede torbenrohde Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:09 #2
Han sagde jo også at han ikke var guru til økonomi, ik\' ?  ;)
Avatar billede onix Nybegynder
16. november 2000 - 22:48 #3
Du kan sagtens bruge den demover. du kan downloade de eneste du skal gøre er at ændre systemdatoen når du skal bruge det (efter demo-udløb) fakturadato kan ændres til en hver tid. det er det der gør stellar fedt at bruge kanont let.
Kan varmt anbefales og så er det på dansk
Avatar billede brian@diku Nybegynder
14. marts 2001 - 18:14 #4
2000+moms .. men jo, selvom dette topic lyder somom deter oprettet af dem selv, så er det faktisk ok. (er selv regged bruger)
Avatar billede onix Nybegynder
14. marts 2001 - 22:29 #5
de har sat prisen op til 2495+ en prisstigning på 500bobs men helt ok programmet er godt at arbejde med og let at forstå
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. maj 2001 - 15:01 #6
Stellar Office er noget af det bedste der findes, sammenlignet med Navision C5 er der meget billigt. Disse økonomi programmer kræver ofte opsætning af specialister (f.eks. en revisor) og køb af tillægsmoduler når man først er kommet i gang. C5 kan i grunkonfigurationen kun håndtere 100 kunder og det løber hurtigt ud.
Stellar Office anbefales

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk