Avatar billede cvg Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:02 Der er 6 kommentarer

Hvilke virksomheder bruger XP (extreme programming)

Jeg søger virksomheder, der benytter eXtreme Programming.

Til de, der ikke kender metoden, kan jeg fortælle, at det er et reglsæt der skal gøre programmering lettere, sjovt og med mindre fejl. Der programmeres i par, og der testes konstant.

Grunden til denne forspørgsel er, at den gruppe jeg befinder mig i på Aalborg Universitets informatik studium, ønsker at lave en trivsels undersøgelse af et XP team vs. traditionel software engineering.

Vi har dog store problemer med at skabe kontakt til en virksomhed, der benytter XP, og gerne i Jylland :o)
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:11 #1
Danske Bestseller bruger XP og de ligger da i Jylland.
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:18 #2
Jeg kan ikke lige huske hvorfra jeg ved dette, men jeg skriver da dette i min egen hovedopgave.
Avatar billede cvg Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:19 #3
Kender ikke Bestseller ? Hvad laver virksomheden ? og hvordan finder jeg mere information...
og så kom jeg til at tænke på, hvorfor skriver du det i din opgave ?
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:24 #4
De laver tøj, f.eks Jack & Jones

Bestseller A/S
Fredskovvej
7330 Brande

PS: jeg er ikke 1000% sikker på dette men så har jeg fået falske oplysninger andet sted fra.
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:24 #5
cvg << hvordan kan du afvise mit svar uden at have undersøgt det ??