Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sletning af fil

Jeg er kommet til at downloade en fil fra nettet, og nu kan jeg ikke få den slettet. det er en slags udpakningsfil.

hilsen Xzar
Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:37 #1
(det er en patch)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:38 #2
Hvilke fejlmeldinger får du når du prøver at slette den ??
Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:41 #3
først skriver den:
Hvis du fjerner filen, kan du ikke køre dette program eller redigere visse dokumenter. vil du flytte den til papirkurven?

                          JA              Nej
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:42 #4
prøv at højreklikke på filen, vælg properties (egenskaber)-->vælg security tab... der kan du se om filen eventuelt skulle være skrivebeskyttet mm. hvis ja, så sæt da alle rettigheder til (full control), og prøv så at slette den.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:43 #5
og den vil ikke hvis du klikker ja?
Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:43 #6
hvis man trykker nej sker der ikke noget, men hvis man trykker ja kommer dette:
Adgang nægtet.
kontroller, at disken ikke er fuld eller skrive beskyttet, og at filen ikke er i brug.
Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:45 #7
det virker ikke rigtigt
Avatar billede -xzar- Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:47 #8
hvis man prøver at trække den over i en anden mappe laver den bare en Genvej...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:48 #9
prøv at gå ind i din Task Manager... Ctrl+ Alt + Del
se om programmet er startet/aktivt-hvis ja, så :End process, og så prøv at slette filen.
Avatar billede htm Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:49 #10
Kontroller at du ikke har nogen åbne programmer der evt. skulle bruge denne fil!
Prøv evt. at lukke alle åbne programmer, incl. evt. download accelarator

Ellers prøv og genstart maskinen og prøv igen!