Avatar billede elmanden Nybegynder
15. oktober 2002 - 20:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Delfrag!

Hej på eksperten
Jeg har et lille problem med at delfragmenterer drev c:  Jeg for MEGET tit beskeden ”Indholdet af drevet er blevet ændret” og så starter defrag forfra, det tager jo noget længer på den måde.

Jeg flytte den virtuelle hukommelse til et andet drev og lukket alle aktive processer men uden resultat.
Defrag er også blevet svær at starte, det skal startes 2 gange eller stoppes og genoptages før der sker noget!
Har prøvet her uden held ! http://www.eksperten.dk/find.phtml?method=and&words=defrag

Nogle forslag?
P.s. Jeg vil også gerne vide hvad der skriver til HD’en?
M.V.H.
El
Avatar billede elmanden Nybegynder
15. oktober 2002 - 20:12 #1
Net dektekt under opgave styring?
Avatar billede elmanden Nybegynder
15. oktober 2002 - 20:30 #2
Problemet ser ud til at være løst. Defrag er gennem ført med kun 1 genstart!

Jeg har slettet alt under opgavestyring!

Elmanden