Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:41 Der er 26 kommentarer og
2 løsninger

GTA3, spm

Hejza...:)

Jeg er en ivrig spiller af GTA3, og har i dag fundet ud af noget nyt som jeg ikke har vidst.

På den første ø, nede på havnen er der et par kraner. Der er også nogle striplede felter på jorden (ved siden af varevognen), og krankrogen hænger tit over dem. Hvis man tager en bil og kører hen under skriver den: "We are not interested in that model", eller sådan noget ligende.

Nu er der så jeg gerne vil vide hvilken model det er man skal bruge, og hvad der sker.

Takker. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:43 #1
Der er en liste ved siden af porten hvor der står hvilke biler de tager imod :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:43 #2
Okay, ser lige. :)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:45 #3
Udrykningsfartøjer... I hvert fald ambulancer og brandbiler :o) Jeg husker ikke om de vil have politibiler...!
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:47 #4
Der hvor listen er er der en lille lagerhal hvor de tager imod en  masse biler.. Ved ikke om det er det samme vi snakker om :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:47 #5
westhi->Hvor siger du den der liste skulle være?

kreidlerhansen->Prøver lige:)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:48 #6
Ellers kan jeg lige åbne spillet og sætte en prik på kortet hvor det er hvis du vil ha' det ;)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:48 #7
westhi->Det ville være nice!! :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:53 #8
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:54 #9
Hvis du kender området kan du nok se det... Det er den hal hvis du drejer til højre og foran er porten med listen også ;o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:56 #10
Jeg kan ikke lige mindes hvor kranerne er placeret i forhold til det sted...?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:57 #11
Så får i også en ande vinkel om lidt :D
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 18:58 #12
Har er det når man vender bilen om og kigger den anden vej :)
www.westhi.dk/her2.gif
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:59 #13
Kender udemærket stedet, kranen er placeret lige til højre for det screenshot du har lavet.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:01 #14
Ja men kan du se listen på lagerhallen?? Det er den jeg snakker om ;o)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:05 #15
ja, kan godt se listen. Men til højre for det første screenshot, er der også et striblet felt, ved siden af varevognen, et var det jeg tate om, men har fået svar på det af kreidlerhansen.

Men kender I andre steder ligende?

Og de der lastvognstrailere, kan man ikke få dem ud at køre? :)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:07 #16
I en af missionerne skal du stjæle en "Security Van" og levere den i en garage ved havnen (dør nr. 3) Der kan du blive ved med at køre Security Vans til - det giver $5.000 pr. stk...
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:09 #17
oki, skal spise nu, og bagefter prøver jeg lige nogle af alle de "tips" der kommer her. Derefter får I points. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:17 #18
Mit yndlings:
Tag en tank ved at skrive GIVEUSATANK så tager du den og vender bomberøret om ved hjælp af 4 og 5 på numpad tastaturet.. Så skriver du CHITTYCHITTYBB og kører imens du skyder med ctrl... Så får du en /#/&#) masse fart på og letter :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:24 #19
Og hvis du ikke er nået til ø nr 3 kan du flyve derover ved hjælp af det trick... Så kan du tage til lufthavnen og flyve DODO plane :P
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:28 #20
Er nået til 3. ø, men hvordan flyver man i den der dodo? Kan ikke få den til at flyve rigtigt, ved at man skal bruge numpad 9 og 6.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:32 #21
Bare kør til og hold 9'eren nede imens du kigger til siden... Når "snuden" er lige ved at ramme jorden giver du slip på 9 så letter  den et godt stykke... Så gælder det om at lære at balancere flyet i luften og det er meget svært :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:42 #22
Kan du prøve at forklare det du skriver med flyet nærmere? Har ikke lige forsået, og kan ikke lige få det til at virke som du skriver.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:49 #23
Takker for points :o)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:51 #24
kreidlerhansen->Det var så lidt! :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:51 #25
Du skal være på "lettebanen" nede ved enden, så kigger du til siden og giver fuld gas imens du holder 9'eren nede (kig stadig til siden) så når spidsen (fronten) af flyet er lige ved at skrabe på ved jorden skal du give slip på 9'eren (kig stadig til siden) så burde du være i luften... Sørg nu for at holde flyet lige (imens du kigger til siden :)) du skal trykke utrolig forsigtigt og lad vær med at lette opad.. hold den lige hele tiden! Hvis du vil op skal du pege spidsen opad utrolig let ellers daler det stille!

Husk at det er meget svært og jeg kan ikke flyve i særlig lang tid selv.. Men hvis man øver sig går det nok...
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 19:52 #26
Takker også for points ;)
Avatar billede klodoven Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:55 #27
oki, takker.... :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 20:00 #28
Så lidt