Avatar billede mosegrisen Nybegynder
23. oktober 2002 - 11:06 Der er 3 kommentarer

Form test

Hvis jeg har lavet en mailform kan jeg så ikke teste om den virker. Hvis jeg kører scriptet på apache siger den jo Failed to recieve og det er jovel klart nok eller hva?
Avatar billede tipsen Nybegynder
23. oktober 2002 - 11:11 #1
...upload den til en webserver med understøttelse af mail og kør den...
Avatar billede sprox Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:48 #2
kan du poste dit script her?
så vi har mulighed for at se eventuelle fejl
Avatar billede htm Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:43 #3
Har du sat mail op i din php.ini ??

[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = din.normale.smtpserver.fra.din.udbyder Hos TDC skal her stå mail.tele.dk

; For Win32 only.
sendmail_from = afsender@adresse.dk