Avatar billede bitnissen Nybegynder
02. oktober 2000 - 22:57 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Skriftstørrelser pludseligt kæmpe

Kun i IE de er megastore, men det er meget meget belastende, at man skal køre fullscreen (1280*1024) bare for at se en side, som eksperten ordentligt.. og det er meget belastende at alle fonte er størrelse 18 (ca.)

Så hvis nogen har en løsning til hvordan jeg får fontene ændret tilbage til alm. størrelse, ville det være rart med et hint :)

Jeg har lige hentet og installeret IE 5.5 fra MS\'s side, i håbet om at det ville sætte tilbage til standard, men den gik ikke.

Og jeg er meget lidt villig til en geninstallation af hele windows...

På forhånd tak :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:09 #1
jeg ved en af mine venner kender svaret (tror jeg nok) så hvis du ikke får nogen svar inden i morgen kan du få det af mig :)

- Zhatten
Avatar billede lkp Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:12 #2
Hej Bitnissen

Har du undersøgt hvad skiftstørrelsen er sat til i IE?

Vis -> Tekststørrelse-> Mellem (Standard)

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:13 #3
prøv at tryk på View -> Textsize...
der står den normalt som medium - men prøv om det hjælper at køre den ned..?!!!....

Annika
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:14 #4
mkai..
lidt for langsom ...
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:16 #5
lkp  og annikadk er inde på noget af det rigtige..
Og så inda både på international- og nudansk sprog
Hvilken servise ,-))
Avatar billede bitnissen Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:16 #6
Hold da kæft.. var det så let ;-)
Kiggede under tools--> internet options, og under kontrolpanelet og handicap-dims, for at se om jeg havde ramt noget.

Anyway jeg har så vidt jeg ved ikke været i den menu før - Er der shortcuts til den, som jeg evt. skulle ha\' ramt ? :-)
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:19 #7
Shift eller alt eller control + dit nouse wheele hvis du har sådan en. kan ikke hushe hvilken af de 3 (Shift,alt,control) er det rigtige, men det ændre skrift størelsen!
Avatar billede bitnissen Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:21 #8
ok.. det er det så.. takker for de hurtige svar :)
Avatar billede morpheus Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:53 #9
gozar >>>

Prøvede lige det med alt, shift, ctrl + wheel !

Når jeg holder shift nede og <scroller> kører jeg frem og tilbage ...

Ligesom at bruge IE\'s Back og Forward knapper...

*G*

/DouBle-T
Avatar billede gozar Nybegynder
05. oktober 2000 - 12:17 #10
morpheus>>he he.. Man lære noget nyt hver dag!