Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PCI/driver problem

Jeg har et problem med IEEE 1394 Controller (dvs firewire for dem der ikke ved det) under Windows XP Pro Ed..
Kortet, som selvfølgelig er PnP-kompatibelt, findes fint og identiferes korrekt, men når man når til selve driverinstallationen som Win XP blæerer sig med at kunne foretage helt uden nogen eksterne drivere, falder det hele lidt til jorden. Jeg får at "An error occured" og grunden til dette er at "The data is invalid". Jeg har taget en screenshot af det, så det er nemmere at se sammenhængen: http://wizprod.dk/temp/fejl.jpg

Eneste måde jeg har kunne finde frem til er formatering, men det har jeg ærlig talt ikke så meget lyst til.
Computeren vi snakker om er en p4 2,5 med 512 ram osv osv, så det er ikke problemet.

Nogen konstryktive forslag?
Avatar billede fido82 Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:10 #1
har du prøvet på procucentens hjemmeside, og finde en driver der ?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:12 #2
På producentens hjemmeside, som er Via, linkes der til m$'s side som driver resurse :)
Avatar billede fido82 Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:19 #3
der står et langt nr på kortet, skriv det ned, og gå ind på google og søg efter det.
Så finder den ud af hvem der har lavet kortet, og så kan du finde en driver til det
Avatar billede sekam Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:49 #4
Avatar billede sekam Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:50 #5
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:10 #6
sekam, vil du have nogle point eller hvordan? Mest for symbolikkens skyld :)
Avatar billede sekam Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:17 #7
Okay. :)