27. oktober 2002 - 12:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flyt database mulighed for PHPMyAdmin begge steder

Hejsa,

jeg skal have lyttet en tabel med indhold og det hele fra en database til en anden. Der er PHPMyAdmin begeg stedder.

Jeg kan importere tekst filer o.s.v., men hvordan eksportere jeg dem, så jeg kan importere dem i den anden database?

/Casper
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2002 - 12:51 #1
Når du er på hovedsiden i Phpmyadmin og du er logget ind kan du trykke Export og downloade hele databasen som zip fil... Så alt det kode der ligger i zip filen lægger du bare ind ved at trykke SQL og lægge det der
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2002 - 17:32 #2
øøh? kan du finde ud af det :)
27. oktober 2002 - 20:18 #3
jep det funger som det skal. Tak!