07. november 2002 - 13:50 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Logo til RoyalDeal.com

Jeg har brug for noget grafisk hjælp til at få fremstillet et ret flot logo til en ehandel der er udvikling.

Siten bliver en handelside med gode vare fra forskellige virksomheder, der vil komme nye vare til hver uge. Der bliver tale om en site med levende dialog mellem kunden og RoyalDeal. Markedet er Danmark og Færøerne i første omgang, men skal udbygges internationalt medio 2003.
Så derfor er der alså tale om en slags "kongelig handel" og denne tråd må gerne gå igen, i både logoet og navnet.

Logoet skal bruges på websiten, emails og måske brevpapir og annoncer.

Jeg har lagt en side op med logoer jeg selv ret godt kan lide:
http://www.ypaq.com/NewLogoForRoyalDeal/default.html

Jeg benytter selv PhotoShop og Ill, så jeg kan selv arbejde videre med logoet og taglines, men har brug for "den streg der bare sidder i øjet"

Giv mig et forslag eller tilbud, eller whatever. Jeg smider gerne andet en point på bordet.

-chris
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
07. november 2002 - 13:58 #1
vil meget gerne prøve...men først når jeg kommer hjem...
Avatar billede staz Nybegynder
07. november 2002 - 14:05 #2
Tror også jeg giver det et skud :o)
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:14 #3
Giv mig et forslag eller tilbud, eller whatever. Jeg smider gerne andet en point på bordet<- kan jeg fortolke det som du søger en grafiker til dit site?
eller freelancer?

Vil starte ud med at lave et logo for dig for points - og ønsker du så mere grafik kan vi måske lave en aftale om freelance arbejde.
men vil da forsøge mig..
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:21 #4
forsøger mig i illu...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:27 #5
wanger.dk har du noget reference liste jeg evt kan se?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:29 #6
nej desværrer....er først lige begyndt på illustrator...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:35 #7
Ud over det`?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:36 #8
nej...har sq ikke rigtig haft tid til at bygge mig en hp...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:40 #9
okay...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. november 2002 - 14:41 #10
Jeg smider gerne andet en point på bordet. <- tsk tsk... læs reglerne...
07. november 2002 - 14:52 #11
Nanoq> sorry, vil ikke bryde nogle regler. hmmm, hvordan kan jeg gøre det så folk ikke bliver kede af det? Flytte spg. til Sharkforum?
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:53 #12
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 14:57 #13
www.cade.dk/royal3.jpg

Kom med nogen slaps
07. november 2002 - 15:06 #14
cade.dk> Der skal være en krone eller en konge, eller bare noget der minder om det.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 15:08 #15
Beskriv det for eftertiden.. ikke til at finde ud af ellers ;)
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 15:09 #16
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 15:22 #17
www.cade.dk/royal5.jpg - mere kongelig..
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 15:52 #18
dødt spørgsmål?
07. november 2002 - 16:00 #19
cade.dk> Det kommer an på hvor hurtig det skal gå :-)
Giv dig godt tid, kig på: http://www.ypaq.com/NewLogoForRoyalDeal/default.html
Tænk over det og gå så i krig hvis du har en idé.
Vi skal fremstille et logo som en virksomhed måske skal bruge i mange år

-chris
Avatar billede cade.dk Nybegynder
07. november 2002 - 17:54 #20
okay - helt fair.. har masser tid.. manglet bare noget respons
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
07. november 2002 - 17:57 #21
kommer med et bud nu..
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
07. november 2002 - 18:11 #24
mit første...bare en sketch..

http://www.wanger.frip.dk/deal.jpg
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
07. november 2002 - 18:19 #25
Avatar billede oersted Novice
07. november 2002 - 18:35 #26
hjælp til selvhælp for point

Send en mail og få en fair pris på et proff logo til dit site

jesper@jspr.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. november 2002 - 01:48 #27
bare et skud i tågen...

http://www.ultraz.dk/hb5v6/royaldeal.gif

--> HB5v6
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. november 2002 - 01:56 #28
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 09:21 #29
Ikke for at virke nedslående på dit projekt navn, men man skal passe på med at benytte en krone i sit logo, kan virke som om man er en statslig virksomhed eller er leverandør til kongehuset, og det må man ikke symbolisere medmindre man virkelig er det.

Eller synes jeg det lyder som et spændende projekt og der kunne komme nogle gode muligheder ud af det.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
08. november 2002 - 10:14 #30
Avatar billede cade.dk Nybegynder
08. november 2002 - 14:11 #31
lad spørgsmålet stå åben i en tid - så vi har tid til at tænke det igemmen og lave lidt..osv
Avatar billede cade.dk Nybegynder
10. november 2002 - 22:07 #32
har fået en ide..
Men Der ing går koronen ikke i..
Skal jeg fører min ide i værk eller lade værer..?
11. november 2002 - 12:01 #33
cade.dk> vi kan kigge på det
Avatar billede cade.dk Nybegynder
11. november 2002 - 22:23 #34
okay jeg forsøger at lave et logo som vil kører optimalt og værer pænt og lokkenede..
12. november 2002 - 10:31 #35
http://www.ypaq.com/NewLogoForRoyalDeal/default.html
siden er opdateret med to logoer. Det ene er fremstillet af en designer, det andet er et jeg selv har lavet og nok også det logo der kommer på, såfremt at er ikke kommer et bedre bud. Kronen er fra en Chess font, skrifttypen er Times New Roman

spacemaninc> Ret lovmæssigt skal man ikke bruge en "lukket" krone(som i http://www.cade.dk/royal5.jpg ) uden at være kongelig leverandør, men der er frit for alle at bruge en "åben" krone. Ellers tak for de gode ønsker :-)
Avatar billede staz Nybegynder
12. november 2002 - 11:00 #36
12. november 2002 - 11:07 #37
staz> uhmmmm, de farver havde jeg ikke lige tænkt på, der er et eller andet over det jeg godt kan lide. Men igen, det er en lukket krone, No GO. Er du ikke frisk på at modificere den krone fra Silver Crown og så bruge den i steden for?
Avatar billede staz Nybegynder
12. november 2002 - 11:20 #38
jeg kan prøve...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
13. november 2002 - 13:41 #39
http://tn.coolhomepages.com/chp/images/logos/silver_crown.gif - laver et forsØg med denne krone + den anden ide!
Avatar billede staz Nybegynder
13. november 2002 - 18:31 #40
Husk nu man ikke må stjæle...
Avatar billede staz Nybegynder
20. november 2002 - 16:02 #41
Sry jeg ikke har fået lavet det endnu, men jeg har mere travlt med betalt projekter :o) Hvis der er en anden der vil gå videre med min, er de velkomne...

---- Staz ---
08. december 2002 - 18:23 #42
Lukker, ingen løsning, ingen point