Avatar billede cstern Nybegynder
11. november 2002 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe industrikabinetter?

Er der nogen der ved hvor man kan købe industrikabinetter til PC. Jeg kender Danbit/AI-tech, men ønsker alternativer.
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. november 2002 - 19:48 #1
rittal laver dem også
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. november 2002 - 19:49 #2
de har en dansk forhandler i sønderborg... kan bare ikke lige huske hvad det er den hedder... Mener det er noget med duelco eller sårn noget, men er ikke sikker
Avatar billede cstern Nybegynder
11. november 2002 - 20:33 #3
Så vidt jeg kan se er det kun skabe og så videre. Med industrikabinetter mener jeg den kasse som selv PC'en er i, altså hvor man isætter bundkort, harddisk osv.
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. november 2002 - 20:45 #4
ja, det er jeg godt klar over. Dette laver rittal alstå masser af, jeg sad med deres katalog så sent som igår, og kiggede (læs: Savlede) over de lækre ting der var deri
Avatar billede cstern Nybegynder
11. november 2002 - 20:54 #5
OK, - jeg ser nærmere på sagen. Det kan være det er det helt rigtige alligevel. Kan man rekvirere katalog fra Duelco eller hvor?
Avatar billede cstern Nybegynder
15. januar 2003 - 07:14 #6
sorry, jeg havde helt glemt dig. Duelco var et fint forslag.
Mvh Claus.