Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 15:28 Der er 13 kommentarer

casemodde bærbar?

nogen der har fede ideer til casemodding af min bærbare pc?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 15:31 #1
kunne være nice, hvis man kunne lave en statusbar på brænderen, altså hvis man kunne få et lille program til at sende statusen for brændingen til brænderen, som så havde denne ststus bar :-)

bare en ide, ved ikke om det kan lade sig gøre :-(
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 15:31 #2
var måske en ide du afsatte lidt point som alle andre her på E :-), det fremmer motivationen
Avatar billede fcs Novice
13. november 2002 - 15:34 #3
Hottehans>> Jeg vil bare lige minde dig om den besked du fik d. 12/11-2002 kl. 23.10:

Jvf. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=hottehans&option=22 har du netop nu 43 åbne spørgsmål - du bedes gå dem alle igennem og acceptere korrekte svar/lukke dem hvis der ikke er indkommet brugbart svar. De der har deltaget i dine spørgsmål fortjener tilbagemelding. Sker det ikke indenfor 48 timer, deaktiveres din bruger.

Da du ikke har gjort noget endnu vil jeg bare lige være så rar at minde dig om det ;-) Du har indtil d. 14/11-2002 kl. 23.10

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede venturer Nybegynder
13. november 2002 - 15:34 #4
Bor et hul i skærmen?
Jeg garanterer at der ikke er mange andre som har gjort dette ved deres bærebare, og du vil derfor med sikkerhed blive betragtet som (en) original  c",)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 15:34 #5
ups, sorry så det som en brænder ikke en bærbar :-) glem det :-)
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 15:47 #6
HEHEH LOL
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 15:48 #7
ser på det med spg åbne - imorgen.

nu er der point på! jeg vil lave min bærbare om til den fedeste i DK

kender i nogle forhandlere eller et eller andet? eller iddeer til hjemme-fusk?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. november 2002 - 16:47 #8
gør som i hitman 2 med det logo på skærmen
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 17:49 #9
kender ikke hit man 2?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. november 2002 - 18:22 #10
tager lige et screendump
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. november 2002 - 18:29 #11
Avatar billede hottehans Nybegynder
13. november 2002 - 18:55 #12
nøj det er mørkt... hvordan laver jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:10 #13
lukketid ?