Avatar billede djernaes Nybegynder
15. november 2002 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ulæselig Ekspert!

Fra og med idag er Eksperten ulæselig i Opera 6 for Windows og Solaris. Netscape 4 for Windows chasher hele tiden, og listen ser elendig ud i IE.

Bliver det rettet? Jeg kommer tilbage når i understøtter Opera.

Martin
Avatar billede admin Novice
15. november 2002 - 08:21 #1
Ja, vi vil understøtte de nyeste browser versioner, så det er noget vi vil gøre noget ved, men er p.t. nød til at forbedre performance først.
Avatar billede djernaes Nybegynder
15. november 2002 - 08:42 #2
Jeg må indrømme at jer er forbavset. Kvalitet er ikke at man kan få noget til at "virke" i en browser, men at man kan få ting til at virke over det hele. Jeg var så naiv at tro at Eksperten var vokset fra at være et "køkkenbordshack" til at være et "produkt".

Se venligst: http://www.eksperten.dk/spm/155747

Jeg vender tilbage til eksperten efter jeg bliver gjort opmærksom på at den igen henvender sig til et bredt publikum.

Martin
Avatar billede admin Novice
15. november 2002 - 09:22 #3
Vi kæmper for at løse alle problemer...
Avatar billede djernaes Nybegynder
19. november 2002 - 05:54 #4
Super ... hvad i end har lavet saa virker det bedere nu :)