Avatar billede alloedee Nybegynder
15. november 2002 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Underlig ur i winxp prof.

Mit ur i windows stiller sig selv tre timer frem (Abu Dhabi, Muscat, Tbilisi tids zone(.

Det plejer at ske når jeg lukker den ned og tænder den igen måske næste dag eller noget men jeg ved det ikke med sikkerhed

Jeg sætte den i hibernate for det meste (ca. fire ud af fem gange) kan det har noget med det at gøre eller hvad ?
Avatar billede valiumgeyser Nybegynder
15. november 2002 - 17:32 #1
Har du en undenlandske version af windows ?
Avatar billede alloedee Nybegynder
15. november 2002 - 17:34 #2
Ja engelsk version men så burde det være en time bag ud
Avatar billede beef12 Nybegynder
18. november 2002 - 11:22 #3
Kører du XP op mod en server ?
Hvis ja, så kan det være serverens ur der er forkert og justerer din tid efter dens egen. Det har ihvertfald selv oplevet engang... frygtelig irreterende.
Avatar billede alloedee Nybegynder
23. november 2002 - 01:27 #4
Nej det er min gamle computer (Amd Athlon 700Mhz) som her logget på et adsl modem !
Avatar billede alloedee Nybegynder
19. januar 2003 - 18:48 #5
jeg troer ikke der sker mere her !!!!!!