Avatar billede zoom Praktikant
15. november 2002 - 22:45 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Title linie uden MS Iex

Hej hvordan kan man fjerne "Microsoft Internet Explorer" efter sin Title ?

Zoom
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. november 2002 - 22:59 #1
Det kan du ikke
Avatar billede zoom Praktikant
15. november 2002 - 23:01 #2
Jeg har set en side på et tidspunkt hvor der kun var firmanavn ...kan det ikke godt passe ? Men det er måske lavet med noget slemme hacker code *S*
Avatar billede lequet Nybegynder
15. november 2002 - 23:04 #3
Du kan jo lave en masse mellemrum eller sådan noet

<title>Dit firma                                                  </title>

Muligvis (ikke sikker) skifte alle mellemrum ud med &nbsp;

Så er det jo muligt at "Microsoft ....." bliver presset så langt ud at det forsvinder, men jeg har ikke prøvet, så det er kun et gæt :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. november 2002 - 23:07 #4
jeg prøvede uden held med <title>tekst                      </title> -->virker ikke.

Jeg tvivler på at &nbsp; gør nogen forskel.
Avatar billede zoom Praktikant
15. november 2002 - 23:19 #5
ok --lad os se om der dukker andre forslag op *s*
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 10:17 #6
Du kan ikke gøre det via HTML, men du kan ændre det på din egen maskine via registreringsdatabasen (regedit).

Du tilføjer en ny streng-værdi i denne "mappe":

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Streng-værdien skal hedde Window Title, og denne kan du så give en værdi der angiver hvilken tekst du ønsker vist i titellinjen.
Avatar billede mjl Nybegynder
16. november 2002 - 10:59 #7
Hvad med Win2000PRO?
Avatar billede zoom Praktikant
24. november 2002 - 15:19 #8
Hej Magik
Ja det var jo sjovere om man kunne ændre det på sine sider på nettet. men tak for oplysningerne om regedit, for det får du halvdelen af pointsne