Avatar billede fialdo Nybegynder
16. november 2002 - 18:32 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Valg af grafikkort

Hej,

Hvis i stod og skulle vælge mellem de her to PCI kort, hviklet et ville i så vælge?
Dette:
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=3DP9000PCI
Eller dette:
http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=4250

Jeg er åben over for andre forslag, så længe det er til PCI port.
På forhånd tak.
Avatar billede fialdo Nybegynder
16. november 2002 - 18:33 #1
Og lidt begrundelse ville være dejlig :)
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
16. november 2002 - 18:42 #2
jeg er generelt imod mx versioner af geforce kort. eksempelvis har de på gf4mx fjernet det der gjorde gf3 revoulutionerende
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 19:21 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 19:22 #4
Pga. det er langt hurtigere end MX-kortene :)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
16. november 2002 - 21:12 #5
Hejsa
Hvis jeg var dig, så ville jeg købe følgende:
Point Of View, GeForce4 Ti-4200XP, 128 mb DDR ram (3,3ns).
Anmeldelse: http://www.tweak.dk/test78.php
Det koster 1800 kr., men jeg ville helt klart ofre det, fordi dette kort er FOR fedt. I det test jeg har læst om det roser de det helt vildt, og det kan overclockes til næsten samme hastighed som ti4600-versionen.

Hilsen
Skipper
Avatar billede fialdo Nybegynder
16. november 2002 - 22:21 #6
Eqidiussen: Du har linket til et AGP kort. Jeg søger et PCI kort, men hvis du kan finde det kort til en PCI port ville det jo være fint, - tror bare ikke det kan lade sig gøre.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
16. november 2002 - 22:43 #7
fuuuck - sorry, jeg var ikke lige vågen.
der er ikke rigtig andet end agp kort som er gode, - det må være det fra radeon som er bedst.
Avatar billede fialdo Nybegynder
17. november 2002 - 16:47 #8
Tak.