Avatar billede qualicase Nybegynder
20. november 2002 - 13:59 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ensim kontrol panel

Jeg har købt mig et domæne og et webhotel. Mit problem er at jeg har ved en fejl slettet 3 mapper via FTP som hedder: mainwebsite_html og mainwebsite_perl og mainwebsite_cgi og kan ikke logge ind mere via ftp. På mit domæne i min browser skriver den: Forbidden
You don't have permission to access / on this server. Apache/1.3.22 Server at www.xxxxxx.dk Port 80

Mit webhotel har meget dårlig kundeservice, så ind til vidre er det bare penge ud af vinduet da ingen ting virker efter jeg slettet de 3 filer...:(

Please help me..!!!!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. november 2002 - 14:06 #1
Vi kan ikke gøre så meget... :D

Kontakt firmaet evt ringe til dem klage vildt. Og måske også skrive navnet, her.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. november 2002 - 14:06 #2
kan bare ikke forstår du ikke kan logge ind mere via ftp..
Avatar billede proboss Nybegynder
20. november 2002 - 14:08 #3
Ja hvis servicen er så dårlig så de ikke kan yde dig denne service vill jeg skifte dem ud omgående
Avatar billede qualicase Nybegynder
20. november 2002 - 14:12 #4
Jamen der er intet kundeservice telefon nummer..:) Du skal skrive en mail, hvis du har problemer. Jeg forstår heller ikk hvorfor man ikk kan logge på via ftp den skriver bare login incorrect. Jeg kan da ikke bare skifte webhotel, har jo betalt 1 år forude..:)
Avatar billede proboss Nybegynder
20. november 2002 - 14:15 #5
Der findes hvis det er mindre en 8dage siden kan du jo fortryde men der findes selskaber der vil klare den for dig hvis du fortæller hvad der er sket
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. november 2002 - 14:19 #6
qualicase: tja så er du nød til at vente på at de svare.. ellers må du smide en advokat efter dem.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. november 2002 - 14:20 #7
Det er ikke nemt når man vælger et webhotel til 10 kr. pr. måned :)

Men kontakt dem og håb på det sker indenfor en rimelig tid.. Er det web10, så smed jeg en mail for over 14 dage siden med 2 meget simple spm. har ikke fået svar endnu.
Avatar billede qualicase Nybegynder
20. november 2002 - 14:22 #8
Forresten er det hos www.WEB10.DK
Avatar billede qualicase Nybegynder
20. november 2002 - 14:23 #9
Ej havde jeg dog bare vist det, havde jeg aldrig valgt web10.dk Satans
Avatar billede proboss Nybegynder
20. november 2002 - 15:05 #10
Man for hvad men betaler for og betaler men 10 kr ommåneden så er det ikke meget de er hurtige nok når regningen skal betales men til de priser kan man ikke også yder en ordenlig service
Avatar billede qualicase Nybegynder
22. november 2002 - 00:06 #11
Nej nej men i mit tilfælde er det jo en nødvendighed at jeg for lidt suport, ellers er det penge ud af vinduet..:)
Avatar billede eky Nybegynder
23. november 2002 - 12:25 #12
Jeg tror ikke dit problem er, at du har slettet de 3 mapper. Jeg har selv et webhotel hos web10.dk, og jeg har heller ikke kunnet FTP'e de sidste par dage.

Jeg tror det er fordi de har problemer generelt. Se http://www.web10.dk/nyheder.phtml

Jeg kan dog godt komme ind på mit domæne via browseren, men de sider, der er beskyttet af .htaccess kan jeg ikke få adgang til. Jeg tror web10 har slettet password filen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2002 - 13:15 #13
De skriver at VIGTIGE mails får svar med det samme, så hvis du i di mail fortæller at dit webhotel er ubruligt indtil dette er rettet, så får du det måske hurtig rettet..
Avatar billede eky Nybegynder
23. november 2002 - 17:50 #14
Hvem afgør om en mail er vigtig? Alle mine mails er vigtige;-))

Den hurtigste svartid jeg har opnået hos dem er en uge, og svaret kom først efter, at jeg havde rykket for det.

Jeg har lige afsendt en mail til dem, om at jeg ikke kan ftp'e, så må vi se, hvornår de svarer. På deres side stå, at mail behandles inden for 24 timer.
Avatar billede eky Nybegynder
23. november 2002 - 17:59 #15
Tja, måske hjalp det at skrive her, nu har jeg ihvertfald fået svar. Brugernavn til FTP er ændret fra administrator@domænr.dk til administrator-domæne.dk

De burde nok have sendt en mail til deres brugere, da jeg sikkert ikke er deneneste, der har fået ændret brugernavn.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2002 - 18:04 #16
Sådan er det ikke at læse nyhederne :)
Avatar billede eky Nybegynder
23. november 2002 - 18:15 #17
Ups, ja du har ret, det var beskrevet under nyheder (jeg havde overset det).

Dum som jeg er, checkede jeg mit password, og da det ikke hjalp, gik jeg ind på deres supportside under FTP, og her er brugernavn beskrevet med @.