Avatar billede turnpike Nybegynder
22. november 2002 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med Eicon ADSL USB modem under WIN XP

Hej

Jeg har lidt svært ved at få det ovennævnte modem til at makke ret. Win XP vil ikke acceptere devicen som blot optræder med gult udråbstegn under other devices. Er dette Eicon modem ikke Win XP kompatibel? Kan det have noget med det faktum at gøre at jeg har opgraderet fra ME til XP uden altså at slette ME først, ?
Avatar billede donwang Nybegynder
22. november 2002 - 20:41 #1
Skift til en router, der er kun problemer med Eicon!
Avatar billede turnpike Nybegynder
22. november 2002 - 20:42 #2
men hvis jeg nu godt kunne tænke mig at få det til at virke i aften....hvad har jeg så af muligheder?
Avatar billede double-g Juniormester
22. november 2002 - 20:55 #3
Avatar billede donwang Nybegynder
22. november 2002 - 20:56 #4
Avatar billede turnpike Nybegynder
22. november 2002 - 21:00 #5
jeg har prøvet med driverne fra tiscalis side men de virkede heller ikke.
Avatar billede donwang Nybegynder
22. november 2002 - 21:18 #6
Har hørt noget om at det ikke understøtter XP.... Have det selv engang, men fik en router istedet!o9 Og nu har jeg så tele2 med router...... Tis-cali:o)
Avatar billede stephansen Nybegynder
28. november 2002 - 14:55 #7
Jeg kører eicon USB modem på win xp uden problemer - har cd-rom. Så hvis du er interesseret kan jeg maile filerne til dig.
Avatar billede turnpike Nybegynder
28. november 2002 - 17:17 #8
ellers tak, stephansen, det virker fint nu (efter at have hentet nyere drivere....:-) )